Testovanie sa „správa“ ako jeden PODVOD !
Buďte obozretní a poriadne si čítajte, čo vám prichádza.
Zjavne na toto testovanie nie je právny podklad, a tak sa fabuluje „žiadosť“ darcu biologického materiálu.
Nikdy som doteraz vo svojej praxi nevidela takéto „záhadné“ „úradné postupy“, doslova otvorené podvody ťažkého kalibru štátu voči občanovi…
1.
Dňa 14.10.2020 môj klient obdržal z telefónneho čísla 0421 940 682 016 sms správu s textom:
„NCZI: Dobry den. Vasa poziadavka o vysetrenie na COVID-19 bola zaregistrovana. O jej spracovani Vas budeme informovať“.
„NCZI: Vas termin a miesto odberu: Vseobecna NsP Lucenec, Namestie republiky
2373/15, 19.10.2020, 11:30. Na mieste predlozte COVID-19-PASS: 7A4-772-210.
Prosim, nemeskajte. Dodrzujte karantenu.“
„NCZI: Pred vysetrenim nepouzivajte zubnu pastu, ustnu vodu, zuvacku, nefajcite,
nejedzte 2 hodiny. Dbajte na pokyny pracovnikov. Vysledok testu dostanete do 96 hod.“
Môj klient si však ŽIADNE TESTOVANIE NEOBJEDNAL !!!
2.
Klient bol na základe epidemiologického vyšetrenia dňa 14.10.2020 umiestnneý do karantény, pričom zo zápisnice úradu nie je zrejmé, ako sa vyšetrenie vykonalo.
Môj klient sa pritom ŽIADNEHO VYŠETRENIA NEZÚĆASTNIL !!! …viac sa dočítate v podaní Žiadosť o súčinnosť a v prílohách.
Pridaj komentár