TRESTNÉ OZNÁMENIE NA RIADITEĽA ŠKOLY A POLÍCIU SR V NITRE Z DÔVODU OHROZOVANIA MRAVNEJ VÝCHOVY MLÁDEŽE, NÁTLAKU A INÉ.
Na Slovensku máme väčší problém, než sa všetkým zdá!
Ak to má ísť takto ďalej, Slovensko bude „slum“ v Strednej Európe s právom „silnejšieho a hlúpejšieho úradníka„.
Zákon č. 355/2007 Z.z. a na jeho základe vydané vyhlášky hlavného hygienika podľa § 59b Zák. č. 355/2007 Z.z. v spojení s § 48 ods. 4 cit. zákona sú právne irelevantné pre určenie podmienok a rozsahu obmedzenia základných práv a slobôd a rozsahu povinností v riadnom stave, v čase mimoriadnej situácie, a v čase núdzového stavu (ak mal platiť, s čím sa nestotožňujem).
Už v liste zo dňa 25.9.2020 som Matoviča vystríhala, že ľudí dusiť nemožno, nanajvýš ich v mimoriadnej situácii možno „ukryť v úkryte“, ale to by sa mu ľudia určite vzbúrili. A tak s Mikasom vymysleli „pohodlné riešenie“. Ako vo vojne.
* * * * * * * * *
Ale pekne poporiadku…:
Úradník Mikas a celá plejáda malých, väčších, menších, blbých a blbších úradníkov Slovenska držia občanov nakrátko ako v čase vojny a vojnového stavu. Generálna prokuratúra SR, ako aj sudcovia sú s tým v poriadku. Až na dvoch (činných), ktorých poznám ja, a to JUDr. Branislav Harabín (jablko dobre blízko stromu padlo) a Mgr. Dalibor Miľan.
Zvyšok tára o povinnosti prekrytia dýchacích ciest, aj keď dosiaľ nenašli ustanovenie zákona, v ktorom sa takáto povinnosť nachádza.
Úradníci štátnej správy pilne ukladajú pokuty za neprekrytie dýchacích ciest rúškom alebo respirátorom, aj keď s poukazom na § 2 ods. 1 Zák. č. 372/1990 Zb. o priestupkoch, dosiaľ nenašli ustanovenie zákona, v ktorom je tento „fenomén“ označený za priestupok (dokonca zákon vyžaduje výslovne označený za priestupok).
…COLOMBOVA ŽENA.
Iba stručne zopakujem, tento „fenomén“ prekrytia dýchacích ciest nie je povinnosť určená žiadnym zákonom.
Čl. 13 ods. 1 písm. a) Ústavy SR: Povinnosti možno ukladať zákonom alebo na základe zákona, v jeho medziach a pri zachovaní základných práv a slobôd.
Čl. 13 ods. 2 Ústavy SR: Medze základných práv a slobôd možno upraviť za podmienok ustanovených touto ústavou len zákonom.
Čl. 72 Ústavy SR: Národná rada Slovenskej republiky je jediným ústavodarným a zákonodarným orgánom Slovenskej republiky.
§ 4 ods. 3 Zákona č. 400/2015 Z. z.: vykonávacím právnym predpisom nemožno ukladať povinnosti, meniť alebo dopĺňať právnu úpravu nad rámec zákona alebo upravovať spoločenské vzťahy v zákone neupravené; to neplatí, ak ide o nariadenie vlády podľa čl. 120 ods. 2 ústavy.
5 ods. 2 Zák. č. 400/2015 Z.z.: Ak návrh zákona predpokladá vydanie vykonávacieho právneho predpisu, musí obsahovať splnomocnenie na jeho vydanie; to neplatí, ak vykonávacím právnym predpisom je nariadenie vlády. Splnomocňovacie ustanovenie sa musí formulovať tak, aby z jeho znenia jednoznačne vyplývalo, kto je splnomocnený na vydanie vykonávacieho právneho predpisu, aké skutočnosti a v akom rozsahu sa majú v ňom upraviť, pričom sa dbá na zabezpečenie súladu vykonávacieho právneho predpisu so zákonom. Ak sa predpokladá vydať na vykonanie zákona nariadenie vlády, možno to v návrhu zákona výslovne uviesť.
Zhrnúc povedané, povinnosti možno ukladať zákonom, zákony prijíma Národná rada SR, pričom vyhláška nemôže sama určiť povinnosť ani ju inak vo svojom znení „dotvoriť“. Navyše vyhláška potrebuje osobitné splnomocnenie zákona pre ten orgán, ktorý ju má vydávať, pričom v splnomocnení musí byť presne uvedené, aké skutočnosti a v akom rozsahu môže vyhláška obsahovať. A také splnomocnenie pre ÚVZ niet.
V čase mimoriadnej situácie (ohrozenie verejného zdravia II. stupňa) a
v čase núdzového stavu (ak tu mal byť)
však navyše platí osobitný režim
Podľa § 48 ods. 2 písm. a) Zák. č. 355/2007 Z. z.: Ohrozenie verejného zdravia II. stupňa nastáva, ak je potrebné prijať opatrenia podľa osobitného predpisu (§ 6 až 9 Zák. č. 42/1994 Z. z. o civilnej ochrane obyvateľstva) pri výskyte prenosného ochorenia, podozrení na prenosné ochorenie alebo podozrení na úmrtie na prenosné ochorenie nad predpokladanú úroveň.
Podľa čl. 51 ods. 2 Ústavy SR podmienky a rozsah obmedzenia základných práv a slobôd a rozsah povinností v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu ustanoví ústavný zákon.
Podľa čl. 5 ods. 3 písm. a) Ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. v čase núdzového stavu možno obmedziť základné práva a slobody a uložiť povinnosti najviac v tomto rozsahu: obmedziť nedotknuteľnosť osoby a jej súkromia núteným pobytom v obydlí alebo evakuáciou na určené miesto.
To znamená, že v čase mimoriadnej situácie nemožno ukladať povinnosti podľa § 48 ods. 4 Zák. č. 355/2007 z. z., pretože to vylučuje odsek 2 tohto ustanovenia, ale povinnosti možno ukladať iba podľa Zákona č. 42/1994 Z. z. o civilnej ochrane obyvateľstva, a v čase núdzového stavu možno do základného práva na nedotknuteľnosť osoby a súkromia (kam patrí prekrytie dýchacích ciest a odber biologického materiálu), zasiahnuť iba núteným pobytom v obydlí alebo evakuáciou na určené miesto. Za žiadneho stavu nemožno do integrity človeka zasiahnúť prekrytím dýchacích ciest ani odberom biologického materiálu na testovanie pre preukazovanie sa jeho výsledkom pre účely prístupu k základným právam a slobodám.
Opatrenia podľa § 48 ods. 4 Zák. č. 355/2007 z. z. navyše nie sú všeobecne záväzné právne predpisy vôbec, preto sú uverejnené (iba) vo Vestníku vlády SR.
To iba hlavný hygienik si do „svojich“ vyhlášok „ukradol“ „prepracované“ obmedzenia prípustné v čase vojny a vojnového stavu a takto sa za pomoci ostatných úradníkov, polície, sudcov, členov vlády, poslancov a prezidentky SR šikanuje a terorizuje celá spoločnosť. Členovia súdnej rady sa predháňajú v právnych nezmysloch o inak neexistujúcej „povinnosti“.
Generálny prokurátor, súdy a všetci úradníci sú s tým v poriadku. Lebo ich stoličky pod zadkom ostávajú… Nevadí mreža na ústach, nevadí dusenie detí, nevadí odpadávanie detí v školách pod rúškom ani ich psychické a neurotické problémy v príčinnej súvislosti s prekrytím dýchacích ciest, nevadí špáranie nozdier…, nebude vadiť vakcína po ktorej je šťastie neumrieť, lebo stolička pod zadkom… Štátna správa má svoje náboženstvo Covid-19.
V článku je video zo súdnej rady SR:
TRESTNÉ OZNÁMENIE NA RIADITEĽA ŠKOLY A
POLÍCIU SR V NITRE
Z DÔVODU OHROZOVANIA MRAVNEJ VÝCHOVY MLÁDEŽE, NÁTLAKU A INÉ.
Malý úžasný chlapík Daniel z Nitry
Táto nehorázna stupídnosť V PODANÍ MIKASA, OSTATNÝCH ÚRADNÍKOV A RIADITEĽOV ŠKÔL sa prehupla do týrania detí, z ktorých jedným je mal. Daniel z Nitry, žiak 6. triedy.
Po tom, čo od minulého roku nechodí do školy z dôvodu bránenia mu vstupu bez prekrytia dýchacích ciest a špárania dutín, ktoré zvrátenosti žiaden zákon neurčuje, dostal 4-ku zo správania.
Žiakovi je zo strany riaditeľa školy sústavne bránené chodiť do školy, ale potrestaný je žiak, nie riaditeľ…
Vec prekročila všetky medze únosnosti a vyústila do Trestného oznámenia voči riaditeľovi školy p. Harmatovi. V prípade uznania viny mu hrozí vysoký trest odňatia slobody. Ono to skutočne nie je sranda, čo sa na Slovensku „vystrája“ s deťmi. Ako úchylácii ktorí týrajú deti. A sú to pedagógovia…
Dávam do pozornosti, že s poukazom na § 15 Zákon č. 400/2015 Z. z. každý riaditeľ školy a každý učiteľ pozná čl. 13 ods. 1 písm. a), ods. 2, čl. § 48 ods. 2 písm. a) Zák. č. 355/2007 Z. z., čl. 51 ods. 2 Ústavy SR v spojení s právne záväznými aktmi Európskych spoločenstiev a Európskej únie, pozná Zákon č. 245/2008 Z. z. školský zákon a pozná aj Trestný zákon.
Teda každý riaditeľ školy a každý učiteľ vie, že n e e x i s t u j e povinnosť určená zákonom ako prekrytie dýchacích ciest a ani povinnosť odberu biologického materiálu na testovanie a preukazovanie sa výsledkom testu za účelom školskej dochádzky a prístupu k právu na vzdelanie.
Generálnemu prokurátorovi JUDr. Marošovi Žilinkovi som podala Trestné oznámenie na riaditeľa školy a členov asistujúcej polície SR a priložila osobitnú žiadosť o dozor nad dodržaním zákona pri vybavení tejto veci.
Stalo sa totižto niečo, čo sa v právnom štáte stáť nemôže. Aby sa bez opory v Ústave uplatňoval režim VOJNY a VOJNOVÉHO STAVU. A všetci sú s tým v poriadku… „Iba“ deti trpia. Ale to je pre riaditeľov škôl, učiteľov, ale aj policajtov „detail“. Uvidíme čo prokurátori na to…
* * * * * * * * *
Vážený generálny prokurátor SR a ostatné subjekty za justičné a všetky štátne orgány. Páchate trestnú činnosť, pretože vedome konáte v rozpore s Ústavou SR a povyšujete nad ňu § 59b Zák. č. 355/2007 Z.z. v spojení s § 48 ods. 4 cit. zákona, ktorý je právne irelevantný pri ohrození verejného zdravia II. stupňa, a v čase núdzového stavu (ak tu mal byť), a neobsahuje skutkovú podstatu povinnosti prekrytia dýchacích ciest a odberu biologického materiálu na testovanie a preukazovanie sa výsledkom takéhoto testu.
Trestné oznámenie – výňatok z obsahu:
Korona-T-ANTOL-SLAVOMIR-trestne-oznamenie-vynatok-clanok-upravenePodanie generálnemu prokurátorovi k trestnému oznámeniu:
Korona-T-ANTOL-SLAVOMIR-trestne-oznamenie-podanie-Generalny-prokurar-orig.-orig-2V prípade záujmu o obdobné riešenie veci ohľadne vašich detí, sledujte činnosť môjho Občianskeho združenia – Ochrana ľudských práv a základných slobôd: www.olpzs.sk
V rámci webových prednášok a seminárov budeme riešiť aj tieto otázky.
V piatok dňa 28.5.2021 sa aj k tejto téme počujeme na www.slobodnyvysielac..sk
Teším sa na vás…
JUDr. Adriana Krajníková
§ OCHRANA ĽUDSKÝCH PRÁV A ZÁKLADNÝCH SLOBÔD §
Ak budete mať záujem podporiť tento môj (náš) projekt na ochranu vašich základných práv a slobôd, môžete naň prispieť a prispievať ľubovoľnou sumou. 1, 2,…, 10, 20, 50, 500, milión … EUR.
Som Slovenka a chcem pre nás dôstojné, slobodné a právne Slovensko.
IBAN: SK19 8330 0000 0026 0194 1622
Do poznámky prosím uviesť: Príspevok na činnosť združenia.
Rudo Vitkovič
AKO VŽDY PERFEKTNÉ.