Aj o tom som dnes hovorila na Slobodnom vysielači, o dobrovoľných pokusoch na Slovákoch, …a je to tu !
Na Slovensku začalo očkovanie národa. Začalo očkovaním učiteľov, ktorých všeobecne vnímam ako morálne autority a autority civilizovanej spoločnosti.
Očkovanie začalo experimentálnou vakcínou ASTRA ZENECA.
Do očkovania sa (zatiaľ) prihlásilo (opakujem: prihlásilo, teda dobrovoľne zapojilo) 16 000 učiteľov, z celkového počtu 55 000 učiteľov na Slovensku. Včera (13.2.2021) stáli v rôznych mestách Slovenska premrznutí v radoch ako Židia pri nastupovaní do vagónov… Čakali na VAKCÍNU ! …Tých Židov, a učiteľov mi je úprimne ľúto.
Neexistuje povinnosť očkovania na Covid-19. Má to viacero „prekážok“ od pochybností vôbec existencie ochorenia Covid-19, cez absenciu právneho podkladu vyhlásenia pandémie na (neexistujúce) ochorenie Covid-19, až po rôzne formálno-právne prekážky „celoplošného očkovania“ (čo teraz nie je podstatné). A samozrejme pre otázniky nad bezpečnosťou „vakcíny“, o čom sa ani výrobca netají.
Ja nepopieram, že tu nie je chrípka, ja hovorím o tom, že scenéria „smrteľnej chrípky“ je tu účelová. Nemá väčší „význam“, než všetky tie ostatné doposiaľ… Nebyť toho, že ľudia sa „logisticky“ sústreďujú v testovacích zariadeniach a Covidových nemocniciach, dnes tu máme chrípku (či už jej prirodzenú alebo umelú mutáciu) ako po iné slabšie alebo silnejšie roky. Problém nastal vtedy, keď ľudí sfanatizovali báť sa vírusu… Vírusu, do ktorého sveta prišli žiť.
Proti vírusu sa nedá bojovať, nie je to hnusoba, je to naša „súčasť“. Aj keď sa nám nepáči! S vírusom je treba vedieť žiť. Inú možnosť nemáme. Dnes sú ľudia však závislí na strachu, na rúšku, na testovaní a závislosť bude aj od vakcín. O toto išlo od počiatku „pandémie“…
Aj vláda je závislá a to na núdzovom stave… Bojí sa ho zrieknúť, inak vládnuť nevie. Bojí sa absťákov, kŕčov, a iných „vedľajších“ účinkov ako prestať verejne obstarávať bez plnenia zákonných podmienok a šafáriť s verejnými finaciami. Je to dosť vážna „diagnóza“ ! Dodnes je „investovaných“ okolo 130 miliónov Eur „iba“ do testovacích sád. K tomu ďalšie položky personálenho a technického zabezpečenia. A nevraviac straty na ekonomike a schopnosti občanov slobodne a samostatne žiť. Príde totálna závislosť na štáte a jeho almužnách…
Predmetné očkovanie učiteľov nie je zákonom nariadené. Títo učitelia (majú byť autority spoločnosti) sa skutočne boja Covidu. Covidu, ktorého existenciu mi na viaceré moje žiadosti nepotvrdil žiaden štátny orgán. Opakujem, žiaden štátny orgán mi už niekoľko mesiacov neodpovedá na požiadavku označenia diagnózy COVID-19 v právnom predpise SR ! COVID-19 de iure neexistuje !!!
Neexistuje ani právny dokument generálneho riaditeľa WHO o vyhlásení pandémie Covid-19. …NEEXISTUJE !!! NEEXISTUJE de iure Covid-19 neexistuje ani právny titul pandémie na Covid-19. Celý svet a Slovensko v prvej línii fičí na ochorení Covid-19, ktoré tu de iure nie je!
Nevravím, že nie je vírus, ale vírusov je tu milión… Ja vravím o účelovej mediálnej psychóze umelého produktu Covid-19, ktorý urobil zo Slovenska výskumnú flotilu z jej občanov. A blázon „cisár“ dal tých občanov s rehotom na petriho misku ! A Európa čaká…
Matovič, 29.10.2020: „Celá Európa čaká na to akým spôsobom zvládneme a či zvládneme plošné pretestovanie a najmä potom na dopady na zdravie a životy ľudí na Slovensku. Celá Európa a svet očakáva recept, akýkoľvek, len aby dokázali v svojich krajinách zvrátiť nie práve pozitívne tendencie…“
Slováci poskytli materiál na výskum. Seba. Dodnes ho poskytujú. A dnes sa už pokusne aj očkujú. Európa a svet očakáva….
A prví v rade stoja učitelia
Jan Amos Komenský musí nechápať, o čo tu ide !
Na portáli Zem a Vek vyšiel zaujímavý článok. Ide o komunikáciu z facebookovej skupiny komunity učiteľov s viac ako 20 000 členmi.
Učitelia podľahli mediálnej masáži a ako posadnutí sa vidia v očkovaní. Títo učitelia tomu učia aj Vaše deti. Učia ich ako sa podriadiť, poslušne držať masku na tvári, dusiť sa, trpieť, dať sa testovať, ovládať, a navzájom sa v tom podporovať. Lebo tak to chce režim! Už dávno ich neučia vedomosti, ale učia ich fanatickej poslušnosti chorému spôsobu života. …Amos Komenský musí nechápať, o čo tu ide !
Učitelia sú tak sfanatizovaní, že podľa nich je, cit.: „…očkovanie jediná šanca, ako sa dostať z toho všetkého von. Keď sa dáte očkovať, pomáhate nielen sebe, ale hlavne ostatným..“.
Osobne mám dojem, že ľudia sú po testovaní akísi „iní“, „čudní“, „zvláštni“, a všetci ako jeden hlas, akoby ich jedna mater mala až s fanaticky nasadeným výrazom tváre hovoria o „zodpovednosti k inému“. Zvláštny a rovnaký fenomén…
Čo im dali do tých nosov… ? Alebo aký akupresúrny bod im zatlačili (s tým nie sú skutočne srandy, pretože tak, ako akupresúrny tlak na správnom mieste môže pomôcť zbaviť sa bolesti alebo naštartovať ozdravný mechanizmus, rovnako tak zatlačenie na nesprávnom mieste môže spustiť poškodzujúcu reakciu, a to na celý život. Vážne sa pýtam, čo im v tých dutinách robili? Ak si niekto myslí, že nič sa nemôže stať, je na veľkom omyle. S telom a jeho útrobami sa nehazarduje…
NEŽIADUCE ÚČINKY OČKOVANIA
Z komentárov v tej fb skupine vyplýva, že 90% učiteľov utrpelo po očkovaní NEŽIADUCE ÚČINKY ľahšieho a ťažšieho charkteru. Tieto účinky je však potrebné nahlasovať Štátnemu ústavu kontroly liečiv (ŠÚKL).
Z komunikácie učiteľov ale vyplýva, že navzájom sa utvrdzujú v tom, ako tieto nežiadúce účinky – ktorými zjavne trpia, nie je potrebné nahlasovať. Nakoľko o týchto účinkoch SÚ už informácie v letákoch. Ide o horúčku, zimnicu, bolesti svalov, hlavy, nevoľnosti, únavu, malátnosť, a jeden dokonca píše, že sa nevie ani len postaviť.
Učitelia sa zvierajú od bolesti – ale navzájom sa „povzbudzujú“, že to hlásiť netreba, lebo výrobcovia vakcíny už o tom vedia. Vyjadrujú si navzájom nádej, ako si treba veriť, držať palce, a do pondelka ich to všetkých prejde.
Za všetku odhodlanosť stoja komenty ako: „…kolegovia nebojte sa, to je známka toho, že sa vám tvoria protilátky, to sú nové aspekty života…to je dobre…! Tak to má byť, to je dobre…“
Odporúčam tie komenty prečítať. Fanatizmus učiteľov, aký rodičia nepoznajú!
Spájajme sa Slováci, do jedného šíku, bez možnosti iného názoru. Spájajme sa a poďme sa OČKOVAŤ ! Celá Európa a svet očakáva recept…
No comment. Túto „psychiatriu“ si treba skutočne prečítať. Viac v pripojenom článku Zem a Vek.
Nebolo by na tom nič tak silné, pokiaľ by nešlo o UČITEĽOV. Autority, ktorým zverujete Vaše deti každý deň. Učia Vaše deti životu. Životu, ako nemať dôstojnosť. Česť výnimkám (ale ako som už vravela, tí všetci už sú moji klienti, pretože už boli zo škôl vyhodení. Odmietli nasadiť rúška sebe a žiakom. Slovensko sa mení na fanatický totalitný štát).
zemavek_sk-4Je zarážajúce, ako učiteľom nevadí ich diskomfort a nežiadúce účinky doposiaľ nevyskúšaného farmaka, a ešte sa bijú po pleciach, aké je to fajn. Potia sa v horúčkach, nevedia vstať z postele, ale pre Slováka je to stále fajn… Vydrží pre výskum, teda miliardové príjmy iného aj nemožné !
ŠÚKL zverejnil 1.2.2021 mesačnú analýzu dát z očkovania (do 31.1.2021) a zo 134 000 zaočkovaných ľudí na Slovensku evidujú iba 453 nahlásených prípadov nežiaducich účinkov. Ide o mierne nežiadúce účinky, 6 závažných a jedno úmrtie. A to je celé…
zemavek_sk-5Podľa príbalového letáku vakcíny (a všeobecne podľa účinkov vakcín) má byť nežiadúci účinok v rozpätí cca JEDEN z 10-tich ľudí, pričom zo skúsenosti učiteľov ide o rozpätie DEVÄŤ z 10-tich. Iba to učitelia nehlásia, lebo POŠKODENIE ZDRAVIA považujú za svoju „OBČIANSKU POVINNOSŤ“ a treba vydržať. Odtrpieť to a čakať na lepšie pondelky…
Takže, podľa kľúča vzorky učiteľov, kde sú nežiaduce účinky v rozpäti 90%, ale kde nikto nič nehlási, prenesúc tento submisívny model na celú vzorku zaočkovanej populácie, ktorá rovnako nič nehlási, potom de facto z týchto vakcín neexistujú žiadne negatívne účinky… Len tak ďalej Slováci, dajte na sebe orať ako na medzi… a pharma firmy môžu predávať „bezpečné lieky“. Bez vedľajších a nežiaducich účinkov! Sme my ale teľatá… !
Nič lepšie sa západu nemohlo stať, než prijať za svojho „rovnocenného“ člena Slovenskú republiku. A dvakrát sa mu nič lepšie nemohlo stať, než že si Slováci zvolili zelenú agendu Čaputovú a blázna Matoviča.
Kam až dokáže zájsť „suverenita“ Slováka… ?! Keď nekradne, tak sa očkuje, keď neočkuje tak kradne !
§§§
Udalosti ma zaviedli tam, že som sa stala advokátom, poradcom a novým priateľom množstva múdrych a suverénnych Slovákov, ktorí sa ocitli vo vážnej životnej situácii voľby medzi ponižujúcim systémom a vlastnou dôstojnosťou. Ale vedia, čo chcú robiť… A vedia, že ani oni, ani ich deti nebudú číslom v elektronickej databáze testovania vakcíny. A rozhodne vedia, že nebudú na svojom tele sledovať vedľajšie účinky produktu pharma biznisu. Spolu nájdeme riešenia ako vytvoriť fungujúci systém vlastného dôstojného života… Určite čím ďalej od chorého systému!
Vážení učitelia, odporúčam vrátiť sa z cesty služby úpadku človeka k poslaniu učiteľa, ktorý učí svoje deti byť človekom. …. Jan Amos Komenský by vaše „priority“ dnes nechápal. Nechápal, ako sa učiteľ mohol premeniť na nadšeného dobrovoľníka „alchymistických“ výskumov. A ísť tam, kam stádo ide…
„Breviář myšlenek Jana Amose Komenského“: Jediná příčina všech zmatku ve světe je v tom, že lidé nerozeznávají nezbytné od ne zbytného, že nezbytné věci opomíjejí a zbytečnými že se nekonečně zaměstnávají, zaplétají a matou. Že nechtějí rozlišovat cenné od bezcenného a ženou se jako stádo, ne kam je třeba jít, ale kam se jde!“
Myslíte si páni učitelia, že to špáranie v útrobách človeka, nútenie detí na prekrývanie dýchacích ciest a vpravovanie vakcín do tela je to, čo „život posiluje“ ?
Dnes ide o to, ako zmeniť výbavu prijatú od Boha… a na to ste sa páni učitelia postavili prví dobrovoľne do radu. Máte vôbec ešte Komenského kredit na učenie našich detí a národa ?
!!! potvrdené nežiaduce účinky !!!
Po dopísaní článku “ J. A. Komenský vs. očkovaní učitelia“ som dostala informáciu, že podľa stanoviska základnej školy ZŠ a MŠ Jána Amosa Komenského (aká náhoda v názve školy a názve môjho článku, …náhody sa však nedejú) „z dôvodu vedľajších účinkov po očkovaní pedagogických zamestnancov nebude v pondelok 15.2.2021 prebiehať online výučba…
Takže pondelka ste sa „nedočkali“. Zrejme to nebude ojedinelá škola a ojedinelý pondelok… Tie články na Zem a Vek sa skutočne strafili !
Smutné, páni pedagógovia… ! A smutné vážení rodičia, čomu pokladáte „na tácke“ aj vlastné deti…
Toto nie je o Matovičovi, vážení Slováci. Toto je o nás, ako hlboko sme klesli a ako hlboko ešte klesneme.
JUDr. Adriana Krajníková
Jozef z Topolcian
Obávam sa, ze tento Krajcího, Mikasov a Jarcuskov respiracný teror skoncí, uz az ked sa obcania v západoeurópskych krajinách postavia vlastným korona-rezimom na odpor. Globalistickí zapredanci na Slovensku tak stratia podporu od svojich bábkovodicov zo zahranicia, a zacnú uvolnovat pomery. Sami slovácikovia sa na odpor nepostavia. Sme národ ohybných, konformných, predposra*ých, a navyse brutálne lahostajných, nevsímavých, aj závistlivých, do seba zahladených sebestredných panácikov, ktorí, az na výnimky, nikdy nehasia poziar, ktorý je viac ako 2 metre od brány ich domu. Vsak naco? ‚Mna sa to predsa netýka.‘ Globalistickí plánovaci za pomoci domácich zradcov presne vedia, ze majú udriet na tento slabý bod slovenského národa. Skrátka prisli na trhlinu v hradbách pevnosti, a teraz útocia uz len na nu. Ako to poznáte z historických filmov.
Marian
Veľmi výstižne povedané a veľmi veľmi smutný obraz. Toto bohužiaľ nie je obraz iba o učiteľoch, ale aj policajtoch, sudcoch, advokátoch (ozaj česť výnimkám), politikoch …
Vravíte mi z duše. To je čisto MKUltra programovanie ľudí, pretože si neviem vysvetliť, že inak normálni, rozumní ľudia sa chovajú ako dobytok dobrovoľne idúci na porážku.
Zuzka
Hlavne po tých testoch sú úplne vytreti akoby stratili ľudskosť https://tadesco.org/univerzita-johna-hopkinse-potvrzuje-odmitace-ockovani-je-mozne-ockovat-prostrednictvim-pcr-testu/
Marína
Obrovská nevedomosť a masová hypnóza…
Laco
Na Vašu výzvu Vám oznamujem, že aj naďalej sa budem riadiť predpismi a usmerneniami Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR a nášho zriaďovateľa.
Nemôžem konať svojvoľne. Ako riaditeľka školy som zodpovedná za mnohé veci, ale určite nie za epidemiologickú situáciu na Slovensku.Toto je časť odpovede na Výzvu…..čo dodať velmi, velmi mi je jej luto neštastnica chorá
Ján
Tie testy vôbec nie sú testami a nie je to o peniazoch. Tyčinky, ktoré sa strkajú do nosa sú de facto „nosné očkovania“. Avšak aby sa to zastrelo, nazvalo sa to famózne „testovanie“. Aká kravina, na testovanie by stačil odber krvi, sliny, telesnej tekutiny a nie strkať špajdľu hlboko do nosa! Je tu podozrenie, že pomocou špajdlí skrze nos sa do (pravdepodobne) mozgu dopravujú nanočastice, tzv. miniroboty veľkostí v rozsahu „nano“, čo je milióntina milimetra, čiže do 1 mm sa vôjde 10 tisíc vecičiek o veľkosti 100nm… Tie nanoroboty, alebo tiež nanoboty potom môžu ovplyvňovať mozog a celé telo vôbec. A tie nanoboty sú ovládateľné „na diaľku“ pomocou mikrovĺn (wi-fi, mobil, atď.). Je to spomenuté o.i. tiež v článku v poslednom čísle (január) Zem a Vek. Podrobne je to vysvetlené vo videu na Youtube s názvom „Myšlienková kontrola a Chemtrails“ (https://www.youtube.com/watch?v=5ZLeHlUm3pc). Tí, ktorí sa tomuto vysmievajú, jednoducho nepoznajú rozsah súčasných nanotechnológií a manipulácie ľudských myšlienok!!! A čo sa týka učiteľov, k tomu sa nebudem radšej vyjadrovať, pretože od útleho detstva k nim pociťujem odpor. Ich cieľom nie je vzdelávať deti a robiť z nich inteligentné bytosti, ale osprostievať ich a robiť z nich bioroboty!