Otázky ohľadne zákazu, resp. obmedzenia prevádzok, možnosti, alebo nemožnosti obsluhy vo vnútorných priestoroch reštaurácií, obmedzenia počtu zákazníkov na 6 otrokov s prekrytými dýchacími cestami (ktorým je daná výnimka z dusenia spod zatuchnutých rúšok na čas konzumácie jedla), a otázky ohľadne príchodu na územie Slovenska zo zahraničia, podstupovanie izolácie a testovanie na Covid-19.
Odpovede na otázky sú upravené v ďalšej sérii nekončiacich „dekrétov“ a pseudo-pokynov:
24. VYHLÁŠKA Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky, ktorou sa nariaďujú opatrenia pri ohrození verejného zdravia k obmedzeniam prevádzok a hromadných podujatí, vydané 13.11.2020
25. VYHLÁŠKA Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky, ktorou sa nariaďujú opatrenia pri ohrození verejného zdravia ku karanténnym povinnostiam osôb po vstupe na územie Slovenskej republiky, 13.11.2020
následne
26. VYHLÁŠKA Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky, ktorou sa nariaďujú opatrenia pri ohrození verejného zdravia ku karanténnym povinnostiam osôb po vstupe na územie Slovenskej republiky, vydané 24.11.2020
27. VYHLÁŠKA Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky, ktorou sa nariaďujú opatrenia pri ohrození verejného zdravia k obmedzeniam prevádzok a hromadných podujatí, vydané 24.11.2020
listujte v nich so šípkou…:
Korona-Vyhlaska-UVZ-24-25-ciastka-16-obmedzenie-prevadzok-vstup-na-uzemie-SR-far-pdf.Korona-Vyhlaska-UVZ-26-27-ciastka-17-vstup-na-uzemie-SR-obmedzenie-prevadzok-far-pdf.
V prvom rade chcem vyjadriť zdesenie, že už len samotné prečítanie týchto vyhlášok mi dalo čo zabrať, a to mám iný „výcvik“ na čítanie právnych predpisov.
Je vylúčené, aby túto spleť pokynov a nariadení, donekonečna sa meniacich už po pár dňoch ich účinnosti, popreplietaných odkazmi, príkazmi, zákazmi, poukazmi na predchádzajúce, nasledujúce a iné ustanovenia, odseky, písmená, body, bodky, odrážky, čiarky, vysvetlivky, výnimky a pod., mohol nielenže riadne, ale vôbec akokoľvek pochopiť bežný občan. To sa nedá ani prečítať celé, nieto ešte „vstrebať“.
Moja otázka znie: DO KEDY je človek ešte ochopný nechať sa manévrovať týmito právnymi bludmi bez právneho účinku ? Skutočne sa niektorí občania už navždy rozhodli, že ich životy budú riadené na základe totalitných nezmyslov, určujúcich a prikazujúcich
- kedy sa môžete nadýchnuť,
- že jesť môžete výlučne posediačky,
- že musíte pozorne striehnuť na vašu respiračnú etiketu (toto ma fakt „dostalo“ už čo len v pojme „respiračná etiketa“, § 4 ods. 4 písm. e) Vyhl. č. 24),
- že si musíte dezinfikovať ruky alebo navliekať gumené rukavice,
- že si nesmiete podávať ruky a pod.
To skutočne vážne ste toto ochotní žiť… ? A dokedy ? Mať na ústach kryty, navyše plné pliesní (na budúce to už bude železná mriežka, aby bolo komfortu dýchania učinené za dosť, keďže si niektorí sťažujú), dávať si každú „sobotu“ robiť výtery, a mať právo nemusieť mať náhubok počas jedla a pitia ? To skutočne dospelý človek verí tomu, že šál, alebo chirurgická rúška s upozornením výrobcu, že nechráni pred Covid-19, ho chráni pred Covid-19 ?
Psychopat „VOYEUR“ sa musí blaženo „ukájať“ pozorovaním týchto dehonestujúco zvrátených aktivít „občanov“, porovnávajúc ich konanie so znením ústavy. Postačí aj rúško „iba“ za uchom, pre prípad potreby nákupu, a „duša“ je „tam“… OKULTIZMUS fičí na plné obrátky, a otroci sú komparzom v hlavnej úlohe vlastnej drámy.
Voliči chcú istoty a viac štátu, tak je to tu. Tento vysoko sociálny štát je plný zodpovednosti za vašu bezpečnosť, a nenechá si vám ublížiť. Nie, pohladí vás vakcínou 🙂 Ale takto ste to chceli. … Ešte viac sociálnych istôt, príspevkov, odovzdávania zodpovednosti do rúk štátu, a bude vymaľované… Prídu aj ďalšie „demokratické“ pokyny, napríklad držať sa po štyroch za ruky, a chodiť popri múre. Všetko pre bezpečnosť svojho národa. Vrátane vakcíny.
§§§
Znova trocha teórie, ktorú je treba poznať:
Predmetné vyhlášky (ako všetky v súvislosti s COvid-19, vrátane prekrytia dýchacích ciest) sú právne nezmysly.
Rovnako, ako je právny nezmysel núdzový stav v Slovenskej republike, a od neho sa odvíjajúce aj obmedzenie prevádzok a karanténne povinnosti pre prichádzajúcich občanov zo zahraničia.
K týmto vyhláškam, a odporúčaniu vášho postupu môžem iba zas a znova zopakovať nasledujúce:
IGNORUJTE uznesenia vlády v súvislosti s vyhlásením mimoriadnej situácie a núdzového stavu v súvislosti s Covid-19. Sú nulitné.
IGNORUJTE vyššie uvedené vyhlášky o obmedzení prevádzok a karanténnych povinnostiach prichádzajúcich občanov zo zahraničia, ako aj vyhlášku o prekrytí dýchacích ciest a ostatné vyhlášky ÚVZ v súvislosti s Covid-19. Sú nulitné.
Nulitný akt právne neexistuje, nebol nikdy vydaný. Správajte sa tak, ako za riadneho právneho stavu. A ako bonus radím ja: posilňujte si imunitu zdravým telom, duchom a rozumom.
Vedzte, že:
Uznesenie vlády SR č. 587 zo dňa 30.9.2020, o vyhlásení núdzového stavu je nulitné, lebo trpí nedostatkom právnej formy mať všeobecné právne účinky. S poukazom na § 1 ods. 1 Zák. č. 400/2015 Z.z. o tvorbe právnych predpisov, uznesenie vlády SR nie je všeobecným právnym predpisom.
Uznesenie vlády je vnútorným aktom riadenia adresovaným členom vlády (a ostatným ústredným orgánom štátnej správy), za účelom určenia podmienok ich legislatívnej činnosti.
Z uznesenia vlády nevznikajú žiadne subjektívne práva ani povinnosti osobám stojacim mimo štruktúry štátnej správy. Uznesenie vlády je aktom riadenia bez externých účinkov.
Teda: Uznesením vlády sa neriadi štát vo veciach práv a povinností občanov a právnických osôb. Ale riadia sa nimi legislatívne postupy ministerstiev a orgánov štátnej správy.
§ 1 ods. 1 Zák. č. 400/2015 Z.z. o tvorbe právnych predpisov: Tento zákon upravuje základné pravidlá tvorby všeobecne záväzných právnych predpisov (ďalej len „právny predpis“), ktorými sú Ústava Slovenskej republiky (ďalej len „ústava“), ústavné zákony, zákony, nariadenia vlády Slovenskej republiky (ďalej len „nariadenie vlády“), vyhlášky a opatrenia ministerstiev, ostatných ústredných orgánov štátnej správy, iných orgánov štátnej správy a Národnej banky Slovenska a ich vyhlasovanie v Zbierke zákonov Slovenskej republiky (ďalej len „zbierka zákonov“).
Uznesenia vlády o vyhlásení núdzového stavu je navyše tak amatérsky spracovaný, že vo svojom obsahu ani len nevymedzuje rozsah núdzového stavu, čo musí byť uvedené podľa čl. 5 ods. 3 niektorého z písmen a) – l) Ústavného zákona č. 227/2002 Z.z., čo ale nie je.
Mimoriadna situácia, ako aj celý núdzový stav, obe vyhlásené uznesením vlády, je ako vydať na jedálnom lístku vodičský preukaz… A potom sa baviť o tom, či vodič má oprávnenie skupiny A, alebo B.
Toto sa dnes deje na Slovensku, že štátne orgány sa „vážne“ bavia o niečom, čo tu právne nie je. Z tohto právneho marazmu vznikajú mega právne komplikácie, ktoré vedú spoločnosť do záhuby.
Sú názory, že „ale predsa“ Ústavný súd SR povedal, že núdzový stav je ústavný. K tomu uvádzam, že názor ústavného súdu je právne nepodstatný, ak sa vymyká zneniu zákona. Ústavný súd NIE JE NAD ZÁKON !!!
Je to ZÁKON (nie NÁZOR, nález ani uznesnesenie ústavného súdu), čo tu má právnu „prednosť“.
Takže platí to, čo povie ZÁKON, a nie to, čo povie Ústavný súd Slovenskej republiky. (Bohužiaľ, že názory ústavného súdu sú v zrejmom rozpore so znením, opakujem znením ZÁKONA).
Znenie zákona je také, že uznesenie vlády nemá všeobecne záväzný právny charakter. Bodka. Preto uznesením vlády nemôže byť vyhlásený núdzový stav a tento nemôže byť ústavný. Uznesením vlády nemožno riadiť chod štátu, vyhlasovať núdzový stav, ani určovať subjektívne práva a povinností osôb. Uznesneie vlády nemú účinky do exteriéru.
S poukazom na zásadu rímskeho práva Ex iniuria ius non oritur – Z bezprávia nevzniká právo, potom sú aj všetky ostatné uznesenia vlády, opatrenia a vyhlášky ÚVZ, vydané na podklade nulitného uznesenia vlády o núdzovom stave, tiež nulitné.
Oni sú nulitné zároveň aj preto, lebo sú tvorené podľa § 59b Zák. č. 355/2007 Z.z. napriek tomu, že tvorbu právnych predpisov upravuje osobitný Zák. č. 400/2015 Z.z., ktorý v sebe nepripúšťa ich tvorbu podľa § 59b Zák. č. 355/2007 Z.z. (Hold, takto stojí právo a tvorba právnych predpisov).
Osobitne poukazujem na Vyhlášku o prekrytí dýchacích ciest, ktorá je vydaná podľa § 48 ods. 4 písm. r) Zák. č. 355/2007 Z.z., ktorá je nulitná aj pre svoj vlastný obsah.
Najprv k tomu, čo hovorí označený paragraf:
„ÚVZ vydáva opatrenie na používanie preventívnych a iných ochranných pomôcok“.
Len na doplnenie vyvstáva otázka, akých pomôcok ? Čo sú to preventívne a čo ochranné pomôcky ? Podľa takto neurčito vymedzeného pojmu zákonného ustanovenia (čo tvorba zákonov nedovoľuje), môže nimi byť akákoľvek, nariaďovateľom vymyslená nehumánna vec (čo sa deje v praxi).
Najmä tiež, pri všetkom zdravom rozume, pomôckou nie je vec, pod ktorou sa človek dusí, má stratu koncentrácie, stratu pozornosti, fóbie, závraty, teda má fyzické a duševné utrpenie. Použiť pod pojmom „pomôcka“ vec, ktorá de facto mučí, je postavené „na hlavu“, ako všetok OKULTIZMUS, čo robí táto vláda.
Teraz k tomu, o čom n e h o v o r í označený paragraf:
Nehovorí o povinnosti „prekrytia dýchacích ciest“. (Ale ako je uvedené vyššie, o používaní preventívnych a iných ochranných pomôcok).
Na doplnenie uvádzam, že žiaden zákon SR neobsahuje nehumánnu povinnosť prekrytia dýchacích ciest, a ani ju obsahovať nemôže, nakoľko akt „pridusovania“ je v rozpore s čl. 16 ods. 2 Ústavy SR, a čl. 3 Dohovoru o ochrane ľudských práv a základných slobôd, v spojení s jeho čl. 15 ods. 2. Pretože nútené prekrytie dýchacích ciest vyvoláva fyzické a duševné utrpenie.
Záver:
Povinnosť „prekrytia dýchacích ciest“ je pseudo-povinnosť stvorená nariaďovateľom, bez jej uloženia v § 48 ods. 4 písm. r) (predtým písm. c). Na tento pseudo-základ „prekrytia dýchacích ciest“ nariaďovateľ „naložil“ citované ustanovenie o používaní preventívnych ochranných pomôcok. Takto vo vyhláške vytvoril ILÚZIU povinnosti „prekrytia dýchacích ciest ochrannými pomôckami“ ako je šál a podobné nezmysly.
Keďže povinnosti sa ukladajú zákonom a na jeho základe a v jeho medziach, za dodržania základných práv a slobôd, čl. 13 ods. 1 Ústavy SR, n e d á sa porušiť opatrenie, alebo vyhláška. Dá sa porušiť iba ZÁKON a to z neho konkrétny paragraf.
Opatrenia, vyhláška a pod. sú iba „nosičom“ nesúcim znenie tohto zákona. Pokiaľ slovné znenie výroku opatrenia alebo vyhlášky nekorešponduje so znením paragrafu ZÁKONA, je slovné znenie opatrenia alebo vyhlášky právne nepodstatné. Pokiaľ paragrafové znenia zákona neukladá povinnosť na prekrytie dýchacích ciest, je právne irelevantné, že to ukladá výrok opatrenie alebo vyhláška.
Z právneho hľadiska je vyhláška o prekrytí dýchacích ciest – keďže v nej citovaný paragraf zákona neobsahuje povinnosť prekrytia dýchacích ciest, fakticky neplniteľná, je teda nulitná.
Osobitne k Vyhláške č. 24 a 27 k OBMEDZENIAM PREVÁDZOK a hromadných podujatí:
Obludná zvrátenosť, kde sú podnikatelia likvidovaní vo svojej existencii, pretože nemôžu riadne otvoriť a prevádzkovať svoje reštaurácie, bary, fitnescentrá a iné prevádzky, vyústila do rozhodnutia IGNOROVAŤ tieto zvrátenostiu úchylných psychopatov, nakladajúcich ľuďom na tvár náhubky, prikazujúcim im výtery a podobné RESPIRAČNÉ ETIKY.
Na Slovensku OTVÁRAME prevádzky a bližšie k tomu sledujete tento portál a môj FB. K veci budem tiež vysielať v médiách, o čom vás budem informovať. Ako prvú otvárame prevádzku pohostinstva v Prešove (viac v nasledujúcom samostatnom článku a vysielaní).
Osobitne k Vyhláške č. 25, 26 ku karanténnym povinnostiam osôb PO VSTUPE na územie Slovenskej republiky:
Pre všetky osoby, ktoré budú vstúpovať na územie Slovenskej republiky zo zahraničia (bližšie podrobnosti vo vyhláške), sa nariaďuje izolácia v domácom prostredí alebo karanténnom ubytovacom zariadení, s povinnosťou podstúpiť Covid test.
Ide znova o pseudo-povinnosť, nakoľko s poukazom na § 2 ods. 1 písm. m) Zák. č. 355/2007 Z.z., izolácia n e s l ú ž i na oddelenie všetkých prichádzajúcich osôb (platí prezumpcia zdravia, ako platí prezumpcia neviny), ale izolácia je oddelenie osôb chorých na prenosné ochorenie počas ich infekčnosti od iných osôb na účely zamedzenia šíreniu prenosného ochorenia.
Všetci prichádzajúci nie sú chorí. Bodka.
Táto vyhláška je nulitná, nakoľko trpí absolútnym omylom v osobe adresáta, kde povinnou osobou sú podľa nej všetci prichádzajúci, ale podľa zákona iba chorí jedinci. Izoláciu teda nemožno uložiť všetkým prichádzajúcim…
A takto sa PSEUDO-POVINNOSŤAMI sa šikanuje a terorizuje celé Slovensko. A psychopat sa musí na tom baviť…
§§§
Obe citované Vyhlášky o obmedzení prevádzok a hromadných podujatí a karanténnych povinnosti osôb pri vstupe na územie Slovenskej republiky, sú nulitné. K tomu niet viac čo dodať. Iba si to uvedomiť, takto k ním pristupovať a podľa toho sa správať. Nikto to za vás nezmení, iba vy sami.
Otázkou je, ako sa brániť nanucovaniu plnenia týchto paaktov a sankciám:
Poznať svoje práva a slobody podľa Ústavy SR a Dohovoru o ochrane základných práv a ľudských slobôd,
Zvyšovať si právne povedomie študovaním (aj) mojich právnych názorov a názorov ostatných právnych odborníkov, kritizujúcich tieto paakty,
Ozrejmovať svojmu okoliu tieto právne otázky.
V prípade pokút podávajte odvolanie, odpor (podľa poučenia na rozhodnutí), a tiež sa bráňte tým, že rozhodnutie je nulitné (ak ide o vyššie popisovanú problematiku), a priložte toto moje stanovisko (Listáreň 2).
V prípade doručenia Vám vyúčtovania nákladov za „izoláciu“, ignorujte to. V prípade žaloby proti Vám o zaplatenie takejto „faktúry“, bráňte sa podaním opravných prostriedkov tým, že opatrenie alebo vyhláška o izolácia je nulitná, a priložte toto moje stanovisko (Listáreň 2).
Súčasne mám v týchto otázkach Covid-19 začaté súdne procesy a administratívne konania, z ktorých sa vytvoria precedensy. Verím, že v súlade s právom a zdravým rozumom. O tomto je aj moja iniciatíva politickej strany PRÁVO SLOVENSKEJ REPUBLIKY. Aby som mohla mať dosah na legislatívu, a mohla sa podieľať na vytvorení právneho štátu, ktorý tu zavedie poriadok, a zabezpečí vám tiež náhradu všetkých vzniknutých škôd v súvislosti s Covid-19. Keďže sa na mňa obracia celé Slovensko, najlepšie vidím, aké sú masívne ich dopady.
V prípade Vášho záujmu o moje zastupovanie, alebo radu, môžete ma samozrejme kontaktovať. Vopred sa ale chcem ospravedlniť, a ďakujem za pochopenie, ak Vám nebudem vedieť všetkým a ihneď odpovedať. Každý deň však s niektorými z vás komunikujeme, a prosím, posúvajte si poznatky a tieto rady medzi sebou a do okolia. Má to skutočne veľký význam pre nás všetkých, slobodných občanov 🙂 A takto sa posunieme k víťazstvu zdravého rozumu a práva…
Ďakujem vám za vaše rady, názory a podnety, ktoré mi tiež pomáhajú pri našej spoločnej práci 🙂
PS: Na záver pripájam jedno varovanie od Doc. JUDr. Jána Drgonca Dr.Sc., emeritného sudcu Ústavného súdu SR, týkajúce sa novely Zák. č. 355/2007 Z.z. o ochrane verejného zdravia , podľa ktorého sa vláda a súčasný parlament pripravujú na budúce likvidácie „protivníkov“:
Na doplnenie jeho múdrych slov stručne uvediem, že neústavnosť novely (pod č. 286) som rozoberala na InfoVojne po jej prijatí, kde chcem znova a opakovane dať do pozornosti, že Úrad verejného zdravotníctva, ako rozpočtová organizácia, finančne napojená na ministerstvo zdravotníctva, si tu osoboval také právomoci počas núdzového stavu, aké ich nemá samotné ministerstvo. Svoje „právomoci“ si „ukotvil“ formou vyhlášky, ktorej vydávanie je ale v rozpore s osobitným zákonom o tvorbe vyhlášky (Zák. č. 400/2015 Z.z. o tvorbe právnych prepdispov), a nad rámec Ústavného zákona č. 227/2002 Z.z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu).
Citujem z vyjadrenia pána Drgonca:
Pripomeňme si, že je to zákon 286 (ja doplňujem, ide o citovanú novelu hore označeného zákona) ktorým sa s účinnosťou 15. októbra novelizoval zákon o verejnom zdraví. Ten zákon podľa môjho názoru znamená ústavu Matovičovej vlády.
Vláda ignoruje ústavu SR – teda vytvorila si v podobe zákona 286 vlastnú ústavu a to, čo v tej NEOÚSTAVE je, to podľa môjho názoru predčí akékoľvek očakávania a privádza k úžasu !
Ja by som začal konkrétnymi príkladmi, aby bolo jasné, že si nevymýšľam, ale že skutočne je to proste „perla“ medzi právnymi predpismi!
Predovšetkým musím začať ustanovením § 48 (4) n), ktorý znie:
„…nútená izolácia osoby chorej na prenosné ochorenie alebo osoby podozrivej z prenosného ochorenia alebo karanténa osoby podozrivej z nákazy, ktorá odmieta, nariadené opatrenie…“ to je teda vec, ktorú vybavuje Úrad verejného zdravotníctva.
O čo ide: Je to predovšetkým možnosť nútene izolovať, siahnuť na osobnú slobodu človeka, ktorý je buď chorý na prenosné ochorenie teda na covid alebo je podozrivý z prenosného ochorenia. Poznamenávam ešte (z hľadiska informácií, ktoré sa šírili v médiách o medicínskej stránke poznatkov o coronavíruse):
To že už niekto prekonal coronavírus ho neoslobodzuje od možnosti, že vírus dostane znovu. Čiže osobou podozrivou z prenosného ochorenia je absolútne každý občan SR, pretože ak aj coronavírus prekonal, tak ho môže dostať znovu; no a ak ho ešte nemal, tak ho dostať môže.
Je teda podozrivý z prenosného ochorenia – spĺňa „zákonný“ dôvod na to, aby ho strčili do nútenej izolácie alebo aby ho vzali do karantény.
Tento zásah do osobnej slobody je predmetom ochrany ústavou SR 4l. 17 ods. 6, v ktorom sa uvádza: „Zákon ustanoví, v ktorých prípadoch možno prevziať osobu do ústavnej starostlivosti alebo ju v nej držať bez jej súhlasu. Takéto opatrenie sa musí do 24 h oznámiť súdu, ktorý o tomto umiestnení rozhodne do 5 dní.“
Ústava je jednoznačná a je v súlade s Európskym dohovorom o ľudských právach (EDĽP), ktorý chráni osobnú slobodu pre prípad izolácie zo zdravotných dôvodov opäť tým spôsobom, že súd má urýchlene rozhodnúť o zákonnosti pozbavenia slobody a má možnosť nariadiť prepustenie, ak je pozbavenie slobody nezákonné.
Toto všetko teda vybíja zákonná úprava z 15.10.2020 (ja doplňujem, ide o citovanú novelu ktorá nepočíta s tým, že by čokoľvek zdravotnícke zariadenie oznamovalo súdu a čakalo na jeho rozhodnutie, či toho človeka pustí alebo nepustí !
Na základe zákona 286 si myslíme, že sa vytvára REŽIM, v ktorom by NIEKTO mohol byť podozrivý z prenos. ochorenia prípadne doživotne.
Samozrejme neočakávam, že každý radový občan sa skutočne dostane doživotne do izolácie zo zdravotných dôvodov, ale pre nepohodlných občanov taká „zákonná“ možnosť určite je.
Skúsenosť s izoláciou na obmedzenie osobnej slobody zo zdravotných dôvodov už v tomto štáte je – za socíku sa vynašlo (v Sovietskom zväze vynašli), že je nepohodlné s politicky neprispôsobivými občanmi viesť súdne konania … boli nútení prepustiť.
Keď idete na zdravotné dôvody, tie sú naozaj nepredvídateľné a môžu trvať večne !
PS: VŠETCI, ktorí dnes nosíte rúško, hoc aj „iba“ na uchu, ste súčasťou okultizmu, a upevňujete túto dystpickú totalitu v jej pokročujúcom zárodku. Čím neskôr sa tomu postavíte, tým horšie pre vás a pre vaše rodiny. Ktovie, aké „nápady“ prídu ďalej, pričom jedno je isté – zmetie to aj samotných nariaďovateľov, vykonávateľov, vynucovateľov a ich rodiny…
Dnes sú to už ľudia, otroci medzi nami, ktorí napádajú iných, pretože ich podľa nich ohrozujú nákazou. Nákazou však ohrozujú seba samých, ako aj ostatných, rúškou plnou vlastných, vlhkých a plesnifých, infektov.
Dosť dobre si viem predstaviť psychopata pred obrazovkou zloženou zo sto monitorov, ako to celé sleduje a rehoce sa…
Kto chce byť otrokom, nech ostane… kto nechce, nestane sa ním nikdy…
Takže otvárame prevádzky, a smelo domov zo zahraničia 🙂
JUDr. Adriana Krajníková
JUDr. Anton Pospíšil
Dobré ráno,
Pani JUDr. Adriana Krajníková, lepšie ste to ani nedá napísať a podať, rozumovo, jasne, a presne ako konkrétne
uvádzate uznesenia vlády – a poukazujete že zákony, Ústava SR sú právne záväzne pre všrtkých občanov, a uich jednoducho poukázať na Uznesenie vlády,nemôže mať oporu v právnom štáte, keď obsahové znenie je v rozpore so zákonmi platnými v SR, ÚSTAVOU SR a tak, a ako nižšie PN,a VZPN sú pod zakonmi a Ústavou SR, a ich znenie nesmie byť v rozpore s nadradenými zákonmi, a Ústavou SR, a tým sa dostávajú tieto sporné „NEZMYSELNÉ UZNESENIA“ do právneho stavu tzv.
„NULITNÉ PRÁVNE
ÚKONY“ , ktorých platnosť a účinnosť, podľa našej platnej legislatívy SR, ani nikdy nemôže vzniknúť, pretože nemá žiadnu právnu silu, a je zmätočné!!!
„NEZMYSELNÉ MATOŽINY“ :
– Uznesenia tejto nekompetentnej Vlády SR, sú tak primitívne, šikanózne a svojvoľné kroky „šialencov“ a ich nariadenia sú len prejavom ich narušenej osobnosti po duševnej stránke, a doslova akoby sa tým, že sa občania podriaďujú týmyo ich protizákonym opatreniam, obmedzeniam, ktoré občania slepo počúvajú a podriaďujú sa ich buzerácii, tak im sa povie „akoby rástla chuť do jedľa“!
A pokračujú daľšími nsriadeniami – ktoré sú protiprávne, a pirušujú naše základne ľudské práva.
Ľudia, prestaňme sa chovať ako ovce, a otvorme si všetci poriadne oči, vedomie. Veď pani JUDr. A. Krajníková vo svojom príspevku krásne poukazuje na každý ich krok = porovnie, s porušeným zákonnym ustanovením, pr. Ústavou SR!!!
“ ĽUDIA DOSŤ SVOJVÔLE TÝCHTO VLÁDNYCH POLOBLÁZNOV,
ZOBUĎME SA A NAŠE ZÁKONODARSTVO NÁM V PRÍPADE, ŽE NASTÁVA NEPRÁVOSŤ UMOŽŇUJE VYHLÁSIŤ OBČIANSKU NEPOSLUŠNOSŤ, A PRIPOJME SA K PROTESTNÝM AKCIÁM !“
Pani doktorka, a Vám ďakujem, obdivujem Vašu odhodlanosť pre túto vec, a prefesijnú a občiansku zanietenosť, pre dobro veci a národa SR.
JUDr. Anton Pospíšil
Milos Basista
Dobry den…
Pisem bez diakritiky. Jedna prosba, mohli by ste tieto vase vyjadrenia dat aj do formatov na lahke stahovanie, preposielanie, nieco ako pdf alebo txt alebo word…. Dakujem
Dada
Klobúk dolu pred Vami, ste úžasná !!! 🙂 držím palce, nám, Vám, všetkým… spoločnými silami to dokážeme.
Miloš
Reakcia na posledné odseky článku, na to aby ich ľudia realizovali chýba v spoločnosti „príklad“ odbornej právnej verejnosti! Nehovoriac o celom legálnom postupe, ako sa domôcť práva (žaloba, opravné prostriedky, nadnárodné subjekty ochrany práva a nehovoriac o nákladoch s tým spojených) Všetci ostatní zatiaľ iba takto:
Konfucius vyjádřil obavy, že masám chybí intelekt a nemohou tedy o sobě rozhodovat. Podle Konfucia se lidé nerodí si rovní, a proto nemá každý právo na samosprávu. Poslouchat nadřízeného je v Konfuciově představě nezbytné, na druhou stranu vůdce Konfucius nabádá k vládě mírné – budou-li ctnostní, lid je bude ctít a vládce nebude potřebovat užívat násilí k prosazení své vůle.
Prosím nedávajte výzvy spomínaného charakteru do záveru článku, lebo naseriete aj najväčších obdivovateľov toho čo prezentujete. Lebo kým opozíciu vidíte na „pravnom“ základe s rúškom v TV= mnohí sú právne vzdelaní, neposudzujte konanie resp. nekonanie bežných ľudí, nakoľko to že položiš život za vec, neznamená že to bola vec spravodlivá a štandardne klinec trčiací z dosky dostane po hlave. Ľudia by boli radi súčasťou „nosnej konštrukcie“ avšak nechceli by ostať trčať z dosky, preto radšej idú ako ovce podľa konfuciovych výrokov na fungovanie štátu.
Alojz Benkovič
Ďakujem pekne za užitočný výklad práv občanov SR👍. Treba už len dúfať, že prevažná väčšina občanov je ochotná a s porozumením schopná čítať Vaše právne stanoviská a doporučenia a tiež, že títo občania sa zbavia strachu z démona 👹 a naberú odvahu žiť ako ľudia🤔😇.
Adriana Odlerova
Pani KRAJNIKOVA, ČO SA STANE, AK DETI A SEBA NEDÁM OTESTOVAŤ, JE MOŽNÉ, ŽE MI DETI VYČLENÍ ZO SPOLOČNOSTI ? A NEBUDÚ MÔCŤ DO ŠKOLY? ĎAKUJEM ZA ODPOVEĎ.
Matquo
Vazena p. Krajnikova.
Prosim Vas, mohli by ste sem na stranku dat jedno tr. o. ako vzor?
Nenosime cela rodina ruska v obchodoch. Je to neznesitelne takto bojovat s predavackami nieklkokrat do dna.
Vcera a dnes som mal u seba stare tr. o. Stacili im povedat ze porusuju zakon a ikazat im ten papier s cernenou peciatkou sudu…
Ihned bolo ticho…a teraz cca pred hodinou uz to ta predavacka ani
neziadaka a nekometovala…
Staci len podat len jedno oznamenie a prestanu to pytat…
Chcel by som takto potesi BI LLU, TES CO, LIDL…
Dakujem za vsetkych
Ivan Balog
Plne súhlasím a zdielám Váš názor a vyjadrenia do poslednej bodky!
Peter Hajnovič
Ďakujem Bohu, že sú tu ešte stále takí ľudia ako Vy.
Ďakujem za Vašu prácu, odvahu, hrdinstvo a ochotu pomáhať ľuďom.
S úctou
Peter Hajnovič
Albín
Neskutočne dobrá robota. 👍 Držíme palce.
Melánia
Dakujem, davate mi nadej na buducnost
Lubos Spirec
Vdaka pani Dr. Obdivujem Vas, lebo ja sam uz mnohokrat stratim silu, ked vidim okolo seba aky sme SPROSTI, ale presvedceni o svojej slusnosti. A robime si srandu z toho co sa chysta- to len dokazuje absolutnu neznalost problematiky. Ale nie o tom som chcel. Totiz VERIM, ze v tomto boji musi nakoniec zvitazit Dobro a Pravda, pretoze to je ten vyssi Princip… ALE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tymto podla mna poskytujete tym CHUJOM recept, co, kde a ako maju osetrit, aby o bolo v sulade s pravom- teda aspon nejake veci. Som s vami, bojujeme dalej, cas ukaze, ze ako Jedna z mala ste bojovali za pravdu. Este x VDAKA. Lubo.
Jaro Mikóczi
Ďakujem za všetko čo robíte pani Adriana. Nie som právnik . Asi dva týždne pred prvým testovaním som začal boj s Uradom verejného zdravotníctva v zmysle zákona 211/2000 Z.z. o prístupe k ver. informáciám. Žiadal som o informáciu ktorý štát EU je vlastníkom registrácie na antigenové testy. Do dnešného dňa som nedostal odpoveď na moju otázku iba vyhýbavé buď priamo od Mikasa alebo ŠUKL, MZ atď. Mám kopec materiálu a odpovedí kde sa neprámo priznávajú že testy neboli nikde registrovné, zrejme na nich bola udelená výnimka čo by bol škandal a ich zranitelný bod . V tomto štádiu by som potreboval aby mi s tým niekto pomohol. Viem že vy ste vyťažená na 100% možno viete o niekom kto sa podobnej téme venuje a spojite nás. Ďakujem a nevzdáme to 🙂
Jozef Trnka
Výborne pani JUDr. Krajníková, len Slováci veria skôr tým diktátorom a teroristom y vládnej garnitúry, ako odborníkom či sú to právnici, alebo lekári. Pani Krajníková, spojte sily právnikov, lekárov a iné osobnosti a spraviť definitívny koniec tomuto zneužívaniu právomoci verejných činiteľov na Slovensku. Prajem Vám vytrvalosť v boji s touto nehoráznou vládou,
Zuzana
Veĺmi pozorne som si prečítala všetko a niečo som si aj stiahla,lebo som v zahraniči a veĺmi ma zaujalo práve to ,smelo domov zo zahraničia.Už rok a pol som nebola doma,je to strašné nevidieť rodinu.Celý čas vás sledujem tu fb a veĺmi sa mi páčia vaše reakcie na túto šaškáreň.Som šťastná,že viete poradiť ĺuďom čo majú strach ako sa vedieť brániť,keby som bola doma verte že by som mala stále konflikt,lebo to čo sa deje doma neni nikde.