AKO SA PROKURATÚRA SLOVENSKEJ REPUBLIKY SAMOOČISTILA, A POSTAVILA KULT SEBA SAMEJ. ALEBO SNAHA O ZBAVENIE SA ZODPOVEDNOSTI ZA NAJVÄČŠIE ZLOČINY NAŠEJ DOBY – COVIDOVÉ ZLOČINY.
Predslov:
… a teraz si predstavme rozsudky Najvyššieho správneho súdu, odsudzujúce RÓBERTA FICA, RÓBERTA KALIŇÁKA, TIBORA GAŠPARA …, a ďalej si dosaďte, koho chcete, na trest smrti pre záškodníctvo a úklady proti Slovenskej republike. Nemusím vysvetľovať, že je to nemožné. Ale (!) nebola by som si až tak istá. Pretože stačí použiť precedens Generálnej prokuratúry SR, ktorá mi na moju námietku ku „covidovým“ rozhodnutiam hlavného hygienika, že nemal právomoc ich vydávať, ani ukladať napr. povinnosť prekrytia horných dýchacích ciest (a iné), ktoré nie sú v zákone, povedala toto, cit.:
„Generálna prokuratúra preskúmala zákonnosť postupu úradu verejného zdravotníctva vo veci vydávania opatrení pri ohrození verejného zdravia, pričom zistila porušenie zákona, súvisiace predovšetkým s nedostatkom vecnej pôsobnosti úradu verejného zdravotníctva na vydávanie opatrení po vyhlásení mimoriadnej situácie a po vyhlásení núdzového stavu, ako aj s právnou formou týchto opatrení. S prihliadnutím na aktuálnu situáciu ohľadom šírenia ochorenia COVID-19, považuje prokuratúra zachovanie účinnosti prijatých opatrení úradom verejného zdravotníctva napriek ZISTENÉMU porušeniu zákona nielen vo verejnom záujme, ale prioritne aj za nevyhnutné a opodstatnené.
Vo vzťahu k námietkam ohľadom obsahu predmetných opatrení (povinnosť prekrytia horných dýchacích ciest a ďalšie obmedzenia) dávam do Vašej pozornosti, že obsahová stránka jednotlivých opatrení (predmet úpravy jednotlivých opatrení) je výsledkom odborných (zdravotných, epidemiologických a pandemických) záverov za účelom ochrany života a verejného zdravia pri ohrození verejného zdravia a pri ohrození verejného zdravia II. stupňa. Preto takéto námietky, ktoré sa týkajú výsostne odbornej problematiky, treba z toho hľadiska aj posudzovať. V žiadnom prípade sa netýkajú problematiky právnej, a preto posudzovanie týchto odborných kritérií a vecná správnosť ich aplikácie v jednotlivých opatreniach je zo strany prokurátora mimo rámca jeho právomoci. Prokuratúra takéto odborné závery nie je schopná a ani nemôže v rámci jej zákonne vymedzených možností posudzovať“.
… a teraz to isté:
Generálna prokuratúra preskúmala zákonnosť postupu Najvyššieho správneho súdu vo veci vydávania rozsudkov o uznaní viny a odsúdení na trest smrti, pričom zistila porušenie zákona, súvisiace predovšetkým s nedostatkom vecnej pôsobnosti správneho súdu na vydávanie rozsudkov v trestných veciach, ako aj s právnou formou týchto rozsudkov. S prihliadnutím na aktuálnu situáciu ohľadom šírenia občianskych nepokojov považuje prokuratúra zachovanie vykonateľnosti prijatých rozsudkov Najvyšším správnym súdom napriek ZISTENÉMU porušeniu zákona nielen vo verejnom záujme, ale prioritne aj za nevyhnutné a opodstatnené.
Vo vzťahu k námietkam ohľadom obsahu predmetných rozsudkov (trest smrti) dávam do Vašej pozornosti, že obsahová stránka jednotlivých rozsudkov (predmet jednotlivých výrokov) je výsledkom odborných (zdravotných, etických a duchovných) záverov za účelom ochrany bezpečnosti štátu. Preto takéto námietky, ktoré sa týkajú výsostne odbornej problematiky, treba z toho hľadiska aj posudzovať. V žiadnom prípade sa netýkajú problematiky právnej, a preto posudzovanie týchto odborných kritérií a vecná správnosť ich aplikácie v jednotlivých rozsudkoch, je zo strany prokurátora mimo rámca jeho právomoci. Prokuratúra takéto odborné závery nie je schopná a ani nemôže v rámci jej zákonne vymedzených možností posudzovať.
Viac nižšie…
Náš boj ZA
právny štát, ochranu ľudských práv a základných slobôd,
a PROTI policajnému režimu,
môžete podporiť finančným darom
v ľubovoľnej výške na účet:
OBČIANSKE ZDRUŽENIE
OCHRANA ĽUDSKÝCH PRÁV A ZÁKLADNÝCH SLOBÔD
JUDr. Adriana Krajníková
Tento článok je "predskokanom" série článkov nazvaných TRILÓGIA - PARALELNÝ JUSTIČNÝ SYSTÉM, ktoré odkrývajú extrémne nezákonnú činnosť najvyšších justičných orgánov, aká tu nebola v našej novodobej histórii.
A nie je to útok Špeciálnej prokuratúry a NAKA na opozičných politikov počas predvolebného boja (aj keď ide o enormné porušenie zákona), ale je to útok Generálnej prokuratúry SR a Ústavného súdu SR do ľudských práv a základných slobôd, a ústavného zriadenia republiky, ktoré založili precedens a "odvahu" na tieto "politické" útoky.
Dostali sme sa však do štádia, zúženého na Hamrana, kde neriešime príčinu problému, ale iba jeho symptómy, v ktorých sa bežní ľudia strácajú, pritom pokiaľ chceme vrátiť pokoj a poriadok, v prvom rade musíme riešiť príčinu, a popri nej symptómy.
Tesne pred vydaním TRILÓGIE som zaznamenala v médiách snahu prokuratúry Slovenskej republiky o jej "očistu" od covidových zločinov, čo zapadá do kontextu udalostí v TRILÓGII, a nemôžem na to pred jej vydaním, nereagovať.
Takže postupne:
PROKURATÚRA SLOVENSKEJ REPUBLIKY zohrala počas pandémie Covid-19, najväčšom masakre na ľudstve našej doby, kľúčovú úlohu. Postarala sa o to, aby pre účely zavedenia drakonických povinností voči spoločnosti, ktoré navyše nemali oporu v zákone, bol na Slovensku akceptovaný nezákonný stav.
Postarala sa o to, aby nezákonne vydané rozhodnutia hlavného hygienika SR, v ktorých navyše svojvoľne uložil povinnosti, zasahujúce do ľudských práv a základných slobôd, bez toho, aby boli uložené zákonom, boli považované za účinné právne predpisy. Avšak podľa našej Ústavy to nejde.
Podľa čl. 2 ods. 2 Ústavy, štátne orgány môžu konať iba na základe ústavy, v jej medziach a v rozsahu a spôsobom, ktorý ustanoví zákon. To znamená, že štátne orgány môžu vydávať iba také právne akty, na ktoré majú príslušným zákonom zverenú právomoc. Výnimka neexistuje.
Podľa čl. 13 ods. 1 písm. a), ods. 2 Ústavy, povinnosti možno ukladať zákonom alebo na základe zákona, v jeho medziach a pri zachovaní základných práv a slobôd, a medze základných práv a slobôd možno upraviť za podmienok ustanovených touto ústavou len zákonom. Výnimka neexistuje.
Za žiadnej skutkovej ani právnej situácie, nemožno podľa slovenskej ústavy povinnosti ukladať inak, než zákonom a na základe zákona, a iným, než zákonom určeným orgánom, a to postupom, ktorý mu určí zákon. Vždy sa pohybujeme iba na platforme zákona. Pokiaľ právny akt tieto ústavné direktíva (!) nespĺňa, je v rozpore so zákonom.
Právny akt, ktorý je v rozpore so zákonom, objektívne nespĺňa ústavný predpoklad jeho platnosti a účinnosti. Toľko ústava.
Zároveň, s poukazom na čl. 72, čl. 120, čl. 123 Ústavy v spojení so zákonom č. 400/2015 Z. z. o tvorbe právnych predpisov a o Zbierke zákonov Slovenskej republiky (ďalej aj "zákon o tvorbe a vyhlasovaní všeobecne záväzných právnych predpisov"), účinnosť právneho aktu je vymedzená, teda určená, prostredníctvom generálneho (všeobecného), alebo špeciálneho ustanovenia zákona, nie prostredníctvom vôle prokurátora. Takže prokurátor generálnej prokuratúry, ani ústavný sudca, nevie svojim vyhlásením ani rozhodnutím ovplyvniť účinnosť právneho aktu. Toľko ústava v spojení so zákonom.
Pokiaľ budem tu, a v TRILÓGII, hovoriť o opatreniach hlavného hygienika na ochranu verejného zdravia, vydávaných pod názvom "opatrenia", alebo neskôr "vyhlášky na nariadenie opatrení", budem sa o nich vyjadrovať ako o právnych aktoch (čo je generálny pojem pre všetky akty, na základe ktorých sa tvorí alebo aplikuje právo), nie o všeobecne záväzných právnych predpisoch (alebo v skratke iba právnych predpisoch), pretože nimi nie sú.
Právny akt, ktorý je vydaný orgánom, ktorý nemá k tomu zákonom danú právomoc, trpí nedostatkom právomoci orgánu, a tým aj nedostatkom formy aktu. Ide o podstatné nedostatky, ktoré majú za následok jeho nulitu. Je to najvyššia forma vady aktu, hovoríme vtedy o paakte. Takýto akt vôbec neexistuje.
Z iného uhla pohľadu práva, právny akt, ktorý nie je tvorený a vyhlásený podľa zákona o tvorbe a vyhlasovaní právnych predpisov, nie je už - čo len LOGICKY, všeobecne záväzným právnym predpisom. A tu je základný problém Mikasových aktov, či už nazvaných ako opatrenia, alebo ako "vyhlášky na nariadenie opatrení". Nejde o všeobecne záväzné právne predpisy, pretože neboli vytvorené a vyhlásené podľa zákona o tvorbe a vyhlasovaní všeobecne záväzných právnych predpisov. Preto nikdy a pre nikoho neboli záväzné.
Tieto právne akty trpia aj nedostatkom právneho základu, a to povinností, ktoré svojvoľne do nich aplikoval hlavný hygienik, pričom nie sú uložené zákonom, čo má tiež za následok nulitu aktu.
Základným dôvodm pre nemožnosť ich aplikácie bol však v prvom rade ich nedostatok všeobecnej záväznosti, a bolo právne nepodstatné, čo je ich obsahom. Pre úplný obraz veci, ako bola absurdná, je však potrebné poznať celý právny stav týchto aktov, teda paaktov.
Na nedostatok všeobecnej záväznosti, ako aj na nulitu, sme s JUDr. Harabinom spoločne poukazovali už od samého začiatku (keď tomu ešte nikto nerozumel, a nemal to ani odvahu pochopiť), čo on vysvetľoval vo svojich videách, a ja som to predložila formou otvoreného listu predsedovi vlády Igorovi Matovičovi, a následne začala publikovať a verejne vystupovať. Veci sme vysvetľovali, spoločnosť začala chápať, a ozývať sa...
Vadu nedostatku všeobecnej záväznosti týchto aktov, riešil neskôr, vo vzťahu už k "vyhláškam", ústavný súd, ktorý vzhľadom na dvíhajúcu sa vlnu kritiky na túto okolnosť, v spojení s enormnými škodami, ktoré sa už nimi napáchali, vybavil "štátnu zákazku" na zhojenie tohto "JUSTIČNÉHO OMYLU". Inak by spadol celý covidový systém a nastúpila by reťazová zodpovednosť od Mikasa cez policajtov, prokurátorov, sudcov, až po vrátnika na úrade verejného zdravotníctva.
Viete si predstaviť, že počas šikany a teroru, počas dusenia celého národa, po nespočetných odberoch biologického materiálu takmer celého národa, po pozastavení mi výkonu advokácie z dôvodu spochybňovania týchto aktov, po lockdowne, po zastavení celého Slovenska, po zatváraní odporcov opatrení do ciel, po ich bitkách bez rúška, po prepúšťaní z práce, zo škôl, po umieraní ľudí doma a v nemociciach, po ozvučení vakcín, po odopieraní prístupu k ľudským právam a základným slobodám bez rúška a OTP (očkovaný-tetsovaný-prekonaný)..., to všetko na podklade týchto aktov, teda po tom všetkom, aby ústavný súd vyhlásil, "Uuups, nejde o všeobecne záväzné predpisy...!?"
A tak ústavný súd vydal a Fiačan podpísal, jedno rozhodnutie, ktoré vstúpi do dejín ako najväčšie fiasko ústavného súdu, ktorým ohol právo, tak, že hybridný akt, ktorý nemá všeoebcnú záväznosť, rafinovaným spôsobom preformátoval na všeobecne záväzný právny predpis, a takto zhojil všetkú brutalitu, útoky do ľudských práv a základných slobôd, zneužívanie právmocí verejného činiteľa, škody a všetky krivdy a zločiny, ktoré sa udiali. Sám však týmto zaútočil do ľudských práv a základných slobôd a poškodil ústavné zriadenie (2. časť TRILÓGIE). Spáchal vážne zločiny a za toto patrí Fiačan do basy.
Všetko podrobne, a zrozumiteľne aj pre laika, je opísané v TRILÓĢII.
Takže,
na môj otvorený list Igorovi Matovičovi, zo dňa 25.9.2020, daný na vedomie všetkým orgánom verejnej moci, vo veci opatrení hlavného hygienika na ochranu verejného zdravia I. stupňa, o nedostatok právomoci hlavného hygienika vydávať opatrenia počas mimoriadnej situácie, a už vôbec nie ako všeobecne záväzné právne predpisy, a o nedostatok právneho základu, kde ním ukladané povinnosti (prekrytie horných dýchacích ciest a iné) neexistujú v zákone, teda z formálneho a vecného hľadiska ide o nulitné akty, som od JUDr. Eleny Černej, prokurátorky Generálnej prokuratúry SR, dostala túto odpoveď, formou upovedomenia:
JUDr. ELENA ČERNÁ, prokurátorka Generálnej prokuratúry SR, 2.10.2020, cit.:
Generálna prokuratúra preskúmala zákonnosť
postupu úradu verejného zdravotníctva
vo veci vydávania opatrení pri ohrození verejného zdravia,
pričom
zistila porušenie zákona,
súvisiace predovšetkým
s nedostatkom vecnej pôsobnosti úradu verejného zdravotníctva
na vydávanie opatrení
po vyhlásení mimoriadnej situácie a po vyhlásení núdzového stavu,
ako aj
s právnou formou týchto opatrení.
S prihliadnutím
na aktuálnu situáciu ohľadom šírenia ochorenia COVID-19
považuje prokuratúra
zachovanie účinnosti
prijatých opatrení
úradom verejného zdravotníctva
n a p r i e k
ZISTENÉMU
porušeniu zákona
nielen vo verejnom záujme,
ale prioritne aj za
nevyhnutné a opodstatnené
Prokurátorka generálnej prokuratúry tak povedala, že ...áno, právne akty hlavného hygienika, vydávané v čase mimoriadnej situácie a núdzového stavu sú nezákonné, dokonca s takými podstatnými vadami, že sú nulitné, ale pre "naše účely" je potrebné im zachovať účinnosť. ... A v tom momente sa v právnom Vesmíre prestala Zem otáčať!
Tu iba doplním, čo je uvedené vyššie, že nedostatok právomoci orgánu, nedostatok právnej formy aktu, nedostatok právneho základu (ako aj absolútny omyl v osobe adresáta, nedovolenosť trestného plnenia a pod., čo má súvis s konkrétnymi "covidovými rozhodnutiami" súdov, a čo bližšie uvádzam v TRILÓGII) sú také podstatné vady, ktoré spôsobujú nulitu, kedy o akte už vôbec nie je možné hovoriť. Nulitná činnosť sa za autoritatívnu správnu činnosť nepovažuje, a nikto nie je povinný ju rešpektovať. V prípade nulity aktu nie je vôbec možné uvažovať o prezumpcii správnosti aktu (Uznesenie Ústavného súdu SR zo dňa 18.5.2016 sp. zn. I. ÚS 323/2016, Rozsudku Najvyššieho súdu SR zo dňa 12.12.2018 sp. zn. 8Sžr 52/2016).
Prokurátorka nedala však odpoveď na samotnú otázku nedostatku všeobecnej záväznosti týchto aktov, vybavila iba otázku nedostatku ich vydávania počas mimoriadnej situácie a núdzového stavu (čo ale nemá vplyv na problematiku všeobecnej záväznosti aktu).
Avšak povedala vyššie uvedenú skutočnosť, ktorá od tohto momentu ovplyvnila postup všetkých orgánov verejnej moci, ktoré akty hlavného hygienika, napriek ich deklarovanej nezákonnosti, začali považovať za účinné - teda platné. To zároveň bez toho, aby boli vôbec riešili, či sú aj všeobecne záväzné, teda všeobecne platné a všeobecne účinné (pre všetkých).
Právne je podstatné, že prokurátorka svojim vyhlásením aktivovala do života nezákonné - navyše nulitné akty.
Od momentu vyslovenia citovaného stanoviska prokurátorkou, tak nemáme už iba „našich ľudí“, ale aj „naše účely“ - čo je ešte horšie, pretože od tohto momentu sú do problému zatiahnutí všetci. Voči všetkým sú podľa pokynu Generálnej prokuratúry SR nezákonné akty štátu účinné, kde pre ich plnenie bol s vedomím prokuratúry nasadený (aj) policajný nátlak a systém štátnych reštrikcií.
Generálna prokuratúra SR vytvorila precedens
rešpektovania
nezákonného stavu
a
vynucovania nezákonných aktov štátu ako účinných.
Orwel ako vymaľovaný...
Generálna prokuratúra však povedala v uvedenom stanovisku ešte viac, z čoho ma ako právnika, poznajúceho "kreativitu" psychopatov so štátnymi pečiatkami v rukách, osobitne mrazí. Povedala, že zachovanie účinnosti nezákonnému aktu má svoj dôvod v aktuálnej situácii ohľadom šírenia ochorenia COVID-19.
Rečou práva povedala, že verejný záujem je okolnosť, pre ktorú pravidlá účinnosti ("gravitácia" práva) neplatia. Uvedené je zvrátenosť non plus ultra.
Prokurátorka išla ešte ďalej, a povedala, že zachovanie účinnosti nezákonnému aktu, nemusí byť výlučne iba pre verejný záujem (čo samotné je dosť), ale už aj prioritne je to nevyhnutné, teda prioritne z hľadiska subjektívneho vnemu prokurátora. Určite príde v budúcnosti ďalší prokurátor, ktorý pre svoje subjektívne dôvody vyhlási inú nezákonnosť za zákon.
Čo je najviac na tomto nebezpečné a zvrátené, je "precedens", že právnym aktom, ktoré teda potvrdene trpia nedostatkom právomoci orgánu a právnej formy, teda sú oficiálne NULITNÉ, je podľa prokuratúry potrebné zachovať účinnosť. Ako je uvedené vyššie, nulitný akt však neexistuje.
Takže prokurátorka povedala, že prokuratúra považuje zachovanie účinnosti neexistujúcich aktov za nevyhnutné a opodstatnené. Celý právny systém, aj s jeho ústavným zriadením, odišiel...
Toto účelové "vymývanie mozgov" celej spoločnosti, ktorej drvivá väčšina objektívne nie je znalá "právnej vedy", je z hľadiska trestného práva úmyselné uvádzanie tretích osôb do omylu, a z hľadiska etiky je to generálna podlosť zo strany prokuratúry voči občanom. A servilnosť právnickej obce, ktorá stratila súdnosť a morálku. A takto mi za "hlučného" mlčania kolegov, pozastavila advokátska komora výkon advokácie.
Celá právnicka obec, všetky orgány verejnej moci, a celý štát, ako v HYPNÓZE, začali plniť neexistujúce akty ako účinné. A policajné zložky tĺkli a zatvárali, pod dozorom prokuratúry a súdov, zdravých odporocov tohto chorého režimu.
Hurááá..., Orwel...
Ideme ďalej, a držte sa:
Prokurátorka JUDr. ELENA ČERNÁ, na námietku nulity, ako nedostatku právneho základu povinností, ktoré hlavný hygienik ukladal bez toho, aby existovali v zákone, napr. povinnosť na prekrytie horných dýchacích ciest, uviedla (skutočne, držte sa...):
JUDr. ELENA ČERNÁ, prokurátorka Generálnej prokuratúry SR, 2.10.2020, cit.:
Vo vzťahu k námietkam ohľadom obsahu predmetných opatrení
(povinnosť prekrytia horných dýchacích ciest a ďalšie obmedzenia)
dávam do Vašej pozornosti,
že obsahová stránka jednotlivých opatrení
(predmet úpravy jednotlivých opatrení)
je výsledkom odborných (zdravotných, epidemiologických a pandemických) záverov za účelom ochrany života a verejného zdravia pri ohrození verejného zdravia a pri ohrození verejného zdravia II. stupňa.
Preto takéto námietky, ktoré sa týkajú výsostne odbornej problematiky,
treba z toho hľadiska aj posudzovať.
V žiadnom prípade sa netýkajú problematiky právnej,
a preto posudzovanie týchto odborných kritérií
a vecná správnosť ich aplikácie v jednotlivých opatreniach
je zo strany prokurátora mimo rámca jeho právomoci.
Prokuratúra takéto odborné závery nie je schopná a ani nemôže v rámci jej zákonne vymedzených možností posudzovať.
Takže po poriadku - prokurátorka vie, a keď to nevedela, vedela to z môjho listu Matovičovi, na ktorý regovala, že opatrenia na ochranu verejného zdravia I. stupňa, ktoré hlavný hygienik vydával podľa § 12 a § 48 ods. 4 zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia, nie sú opatrenia určené pri ohrození verejného zdravia II. stupňa (tie sú určené v zákone o civilnej ochrane, 1. časť TRILÓGIE).
Ďalej prokurátorka vedela, že v danej veci nešlo o otázku posudzovania odborných kritérii ukladania poviností parlamentom (!) do zákona (!), ale ich ukladania štátnym úradníkom (!) nad (!) rámec zákona, čo nemá žiaden súvis s odbornou otázkou.
Prokurátorka rafinovane, namiesto problematiky svojvoľného ukladania povinností v rozhodnutiach hlavného hygienika, pojednávala o ich aplikácii (!) do jeho rozhodnutí, ako keby tieto povinnosti existovali už v zákone, on ich iba aplikuje, a správnosť aplikácie je odbornou otázkou.
Prokurátorka ďalej vie, že povinnosť prekrytia horných dýchacích ciest nie je uložená zákonom, a hlavný hygienik ju nemohol sám vo svojom rozhodnutí uložiť. Nie aplikovať (!) do svojho rozhodnutia (zo zákona), ale uložiť bez opory zákona, alebo aj inak povedané, nad rámec zákona. Hrubý rozpor s čl. 13 ods. 1 písm. a) Ústavy.
Teda prokurátorka vie, že povinnosti sa ukladajú zákonom (parlamentom) a na základe zákona (úradníkom, ktorý povinnosť uloženú najpr zákonom, až potom aplikuje v individuálnom alebo hybridnom akte, alebo povinnosť bližšie upraví vo vykonávacom predpise - napr. vo vyhláške).
JUDr. ELENA ČERNÁ vediac, že povinnosť prekrytia horných dýchacích ciest nie je uložená zákonom, a vediac, že štátny úradník, hlavný hygienik, ju nemôže sám do podzákonného aktu uložiť - inak prekračuje svoju právomoc a pácha trestný čin, rafinovane konštatovala, že posúdenie aplikácie povinností do jednotlivých rozhodnutí - ako keby už existovali v zákone, nie je právna, ale odborná otázka, a je teda mimo rámca právomoci prokurátora, ktorý odborné závery nemôže posudzovať. Manipulácia ako kovaným podvodníkom!
Takže prokurátorka najprv ohla ukladanie povinností na aplikáciu povinností, takto ohla právnu otázku do otázky odbornej, a potom už iba prijala "legitímny" záver, že odborné otázky nerieši. Elegantne rafinované, však?
GENERÁLNA PROKURATÚRA SR celým manévrom povedala,
že nezákonný akt je pre "naše účely" účinný,
a svojvoľné ukladanie povinností štátnym úradníkom je v poriadku,
pretože ide o odbornú okolnosť, ktorú prokuratúra posudzovať nemôže.
Už teraz chápete, prečo polícia a prokuratúra vaše trestné oznámenia neriešili, ale konvertovali do sťažností na nesprávny úradný postup, a neskôr, keď sa im to prekuklo, odmietali? Išli podľa jedného pokynu... Neriešiť! A mohli sme sa všetci na hlavu postaviť, nikto ani s jedným oznámením neprešiel.
A na toto všetko, na toto zbortenie právneho štátu a svojvôľu generálnej prokuratúry sa mlčky dodnes díva jej generál - MAROŠ ŹILINKA.
S jeho nemým pohľadom bolo moje trestné oznámenie na prokurátorku konvertované do sťažnosti a dané do zabudnutia, a Slovenská advokátska komora mi z dôvodu ochrany verejnosti pred mojim "kacírstvom", keďže som chcela zachrániť právny štát, pozastavila výkon advokácie.
Generálna prokuratúra SR zneužila svoje postavenie,
a ohla ústavu tak,
že nezákonný právny akt
je vo verejnom záujme, ale aj iba tak, podľa jej úsudku,
účinný
a
otázka ukladania povinností bez opory v zákone,
nie je právnou, ale odbornou otázkou,
nepatrí do rámca kontrolných právomocí prokuratúry,
a je vecou toho, kto svojvoľne povinnosť ukladá.
Dohľad generálneho prokurátora nad dodržiavaním zákona sa zúžil na úzky okruh politikov a vysokých štátnych funkcionárov, a udeľovanie § 363 TP, čo nenamietam, ak je to dôvodné.
Avšak ohlušujúco ignoruje celonárodný masaker, vďaka "precedensu" jeho prokuratúry, ktorým sa neustále riadia všetky súdy a správne orgány, a vydávajú krivé rozsudky a rozhodnutia. Ako chce potom prokuratúra zákonným (!) spôsobom vybaviť prípadné podnety voči ním na mimoriadne opravné prostriedky? Ak vychádza z chorého základu, že nezákonné akty sú účinné! Rovnako, ako trestné oznámenia? Odmienturím? Čiže dotknutý subjekt napadne rozsudok, ktorý vychádza z nezákonného aktu štátu, a generálna prokuratúra to odmietne, z dôvodu účinnosti tohto nezákonného aktu!
A ja sa legitímne pýtam, do kedy sa bude hrať toto divadlo? Tento cirkus na nahého cisára, aké má krásne šaty? Tento cirkus na nezákonné akty, ktoré sú účinné?! Tento cirkus na ukladanie povinností bez opory v zákone, čo prokuratúra nemôže odstíhať?
Toto krivé správanie je posúvanie sa do stále väčšieho a väčšieho právneho chaosu. Fakt si to ešte nikto z tých sudcov a úradníkov nevšimol? Skutočne nevidia, že problém je v ohnutí práva prokuratúrou a tiež ústavným súdom (2. časť TRILÓGIE)?
Nie je vám trápne, vážení sudcovia, a všetci štátni úradníci, hrať toto špinavé divadlo? Pretože ono sa časom zákonite dostane do extrémne nebezpečných rozmerov, aj pre vás samotných... Tak, ako sa dotkli nezákonné, ale účinné opatrenia aj vás, tak sa aj vás dotkne svojvôľa na "vyššej" úrovni.
A tak si s ľahkosťou predstavte rozsudky Najvyššieho správneho súdu, odsudzujúce KOHOKOĽVEK na trest smrti pre záškodníctvo a úklady proti Slovenskej republike (alebo rozhodnutie iného orgánu, pre akýkoľvek iný skutok, veď ukladanie povinností, teda aj trestného plnenia, je otázkou vôle toho, kto to ukladá, a nezákonný akt, vydaný bez vecnej pôsobnosti, môže byť predsa vykonateľný). Postačí použiť precedens Generálnej prokuratúry SR, ktorá (analogicky)povedala toto:
Generálna prokuratúra preskúmala zákonnosť postupu Najvyššieho správneho súdu vo veci vydávania rozsudkov o uznaní viny a odsúdení na trest smrti, pričom zistila porušenie zákona, súvisiace predovšetkým s nedostatkom vecnej pôsobnosti správneho súdu na vydávanie rozsudkov v trestných veciach, ako aj s právnou formou týchto rozsudkov. S prihliadnutím na aktuálnu situáciu ohľadom šírenia občianskych nepokojov považuje prokuratúra zachovanie vykonateľnosti prijatých rozsudkov Najvyšším správnym súdom napriek ZISTENÉMU porušeniu zákona nielen vo verejnom záujme, ale prioritne aj za nevyhnutné a opodstatnené.
Vo vzťahu k námietkam ohľadom obsahu predmetných rozsudkov (trest smrti) dávam do Vašej pozornosti, že obsahová stránka jednotlivých rozsudkov (predmet jednotlivých výrokov) je výsledkom odborných (zdravotných, etických a duchovných) záverov za účelom ochrany bezpečnosti štátu. Preto takéto námietky, ktoré sa týkajú výsostne odbornej problematiky, treba z toho hľadiska aj posudzovať. V žiadnom prípade sa netýkajú problematiky právnej, a preto posudzovanie týchto odborných kritérií a vecná správnosť ich aplikácie v jednotlivých rozsudkoch, je zo strany prokurátora mimo rámca jeho právomoci. Prokuratúra takéto odborné závery nie je schopná a ani nemôže v rámci jej zákonne vymedzených možností posudzovať.
Dokiaľ sa stanovisko JUDr. Eleny Černej neoznačí za protiústavné, a nevyradí z právnej praxe, a prokurátorka sa neuzná za neho vinnou, nič sa nezmení. Naopak, na základe tohto prcedensu niekto RAZ odvisne...
Z jej pokriveného právneho stavu vychádzali všetky orgány verejnej moci, a z právneho štátu sa stal policajný režim, ktorý vynucoval nezákonné akty ako účinné s tým, že všetci vedeli, že sú nezákonné, a vedeli, že ani ukladané povinnosti neexistujú v zákone.
Chorá spoločnosť, na čele s chorou prokuratúrou! A to ešte uvidíte, čo vymyslel ústavný súd (2. časť TRILÓGIE).
Toto tak ostať však nemôže... Pretože toto je Babylon aj do budúcna. Veci sa budú musieť nanovo otvoriť a prejednať zákonným spôsobom. Z takého právneho základu, že opatrenia hlavného hygienika boli nezákonné, a teda neboli účinné, ako aj neboli všeobecne záväzné, navyše ukladané povinnosti neexistovali. A všetci, ktorí ich nútili plniť, sú za to zodpovední. Pretože platí Rímske právo a Ústava, podľa ktorej nezákonný akt nie je účinný, nie zvrátený názor prokurátora, že je účinný.
Pokračovanie v TRILÓGII - PARALENÝ JUSTIČNÝ SYSTÉM NA SLOVENSKU.
No a teraz k tej SAMOOČISTE prokurátorov:
Čo ma znova uviedlo do zvýšenej ostražitosti, bol rafinovaný pokus prokuratúry o svoju očistu od zodpovednosti za uvedené zločiny.
PROKURATÚRA SLOVENSKEJ REPUBLIKY sa popri udalostiach na predvolebnej scéne, ohľadne útokov voči politikom a vysokým štátnym funkcionárom, chopila príležitosti, a očistila samú seba od zločinov, ktoré napáchala počas pandémie Covid-19. Ozvala sa prostredníctvom TASR.
Bratislava 18. augusta (TASR): Krajskí prokurátori vyzývajú policajného prezidenta Štefana Hamrana k zdržanlivosti a slušnosti v jeho komunikácii na verejnosti, a žiadajú, aby neznevažoval prokuratúru. Reagovali na Hamranove vyjadrenia počas štvrtkovej (17. 8.) tlačovej konferencie vedenia polície. Podľa nich generálny prokurátor Žilinka rozhoduje v súčasných politických kauzách pod tlakom, z dôvodu vydierania, či z korupčných dôvodov, o. i. v súvislosti s nadužívaním § 363 Trestného zákona, ktorým ruší obvinenia politikov a funkcionárov silových a tajných zložiek (ktorí nepasujú "do krámu" súčasnej liberálnej úderky).
Krajskí prokurátori tak vyzvali dňa 18.8.2023 policajného prezidenta Hamrana k zdržanlivosti a slušnosti v jeho komunikácii na verejnosti, "pretože svojimi vyjadreniami dehonestoval nielen osobu generálneho prokurátora, ale celý prokurátorský stav, čím znižuje vážnosť a dôveryhodnosť prokuratúry v očiach verejnosti" .
Vyhlásili, že cit.:
"prokurátori konajú vždy len na základe zákona,
vykonávajú dozor nad zachovávaním zákonnosti postupu vyšetrovateľa
a policajných orgánov
a vo svojej činnosti využívajú všetky zákonné oprávnenia,
vyplývajúce z Trestného poriadku
za dodržania základných zásad trestného konania"
Podpísaní:
krajský prokurátor v Bratislave Rastislav Remeta
krajský prokurátor v Trnave Ivo Vendel,
krajský prokurátor v Nitre Ivan Mandalov,
krajský prokurátor v Trenčíne Monika Piknová,
krajský prokurátor v Žiline Tomáš Balogh,
krajský prokurátor v Banskej Bystrici Jessy Hassan,
krajský prokurátor v Prešove Pavol Matija,
krajská prokurátorka v Košiciach Judita Gulbišová
Tu vložím najprv úvahu - že nepostrehla som, aby krajskí prokurátori, vyzvali do 18.8.2023, predsedu vlády Igora Matoviča, k zdržanlivosti a slušnosti v jeho komunikácii na verejnosti, keď označil MUDr. Bukovského za blázna, a dehonestoval nielen jeho osobu, ale aj celý lekársky stav.
Nepostrehla som, aby krajskí prokurátori, vyzvali do 18.8.2023, ministra obrany Naďa, k zdržanlivosti a slušnosti v jeho komunikácii na verejnosti, keď označil občanov Slovenska za dezolátov a opice, a dehonestoval nielen človeka, ale aj celý slovenský národ.
Nepostrehla som, aby krajskí prokurátori, vyzvali do 18.8.2023, vedenie Slovenskej advokátskej komory, k zdržanlivosti a slušnosti v jej komunikácii na verejnosti, keď ma cez TASR označila za mimoriadne nebezpečnú advokátku, pred ktorou bolo nevyhnutné ochrániť verejnosť a spotrebiteľov, pozastavením mojej činnosti, bez toho, aby to pred verejným oznámením najprv oznámila mne, a dehonestovala tak nielen moju osobu, ako advokáta, ale aj ako človeka.
Nepostrehla som, aby Generálna prokuratúra SR, ani krajský prokurátor v Nitre Ivan Mandalov, vo veci trestného konania o správnom delikte (3. časť TRILÓGIE), vyzvali orgány činné v trestnom konaní, aby upustili od tohto konania, pretože právomoc na prejednanie správneho deliktu patrí v našom ústavnom zriadení, danom usporiadaním orgánov a ich fungovaním, iba správnym orgánom, a správny delikt nemožno podľa našich zákonov, Ústavy, a medzinárodného práva, prejednať, a odsúdiť pred orgánmi činnými v trestnom konaní, na trestné plnenie. Viac k tomu 3. časť TRILÓGIE.
Takto, iba v reči solídnych právnych fráz, to povedali krajskí prokurátori na podporu svojho šéfa, Žilinku, teda aj vlastnú podporu, a samoočistili prokuratúru na Slovensku.
To, čo sme robili VČERA, nie je podstatné. Podstatné je to, čo hovoríme DNES.
DNES hovoríme, že sme našli to podstatné, čo je v nás - a to je ETALÓN ZÁKONA. A nikto nás nebude o opaku presviedčať, ani kritizovať, ani nebude na zodpovednosť brať!
Dnes tá (!) prokuratúra,
ktorá povedala,
že právne akty hlavného hygienika sú nezákonné, ale pre naše účely sú účinné,
že otázka svojvoľného ukladania povinností nie je právnou otázkou
a nie je v právomoci prokurátora to preskúmať,
tá (!) prokuratúra,
ktorá zmarila správnym orgánom konanie o správnom delikte,
a sama v súčinnosti so súdmi,
odsúdila správny delikt na trestné plnenie,
DNES
tá (!) prokuratúra
sa vyhlásila za
DOGMU ZÁKONA.
Súhlasím s konaním prokuratúry, ak chráni zákon a práva ohrozených (aj) politikov a vysokých štátnych funkcionárov, ale (!) na Slovensku máme 5 000 000 občanov. Ich práva počas "pandémie Covid-19" nechránila, ale úmyselným ohnutím práva spáchala voči ním zločiny. Hovorím to s plnou vážnosťou, k čomu mám listinné dôkazy a právne argumenty, ktoré tu av TRILÓĢII (ilustračne) uvádzam.
Dohovor, Ústava, a zákony nepustia. Mňa určite nie! A prokuratúra to vie...
A za tento obrovský prešľap, aj s medzinárodným dopadom na úrovni ľudských práv a základných slobôd, a na úrovni ústavného zriadenia, stojí využitie policajno-politického škandálu, popri ktorom sa vyhlási za ETALÓN ZÁKONA, a odvedie pozornosť od vlastných zločinov počas pandémie Covid-19.
A potom (aj) krajský prokurátor v Nitre, Ivan Mandalov, v ktorého pôsobnosti prokuratúry, a za jeho samotného (!) bol v čase 4.5.- 24.5.2023, odsúdený človek pre správny delikt na trest odňatia slobody, DNES s vážnou tvárou a v "čistom" talári vyhlási, že "prokurátori konajú vždy len na základe zákona, vykonávajú dozor nad zachovávaním zákonnosti postupu vyšetrovateľa a policajných orgánov a vo svojej činnosti využívajú všetky zákonné oprávnenia, vyplývajúce z Trestného poriadku za dodržania základných zásad trestného konania".
V skutočnosti, v uvedenom prípade a vo veciach týkajúcich sa pandémie Covid-19, niektorí prokurátori, ako organizovaná skupina s niektorými policajtmi a sudcami, dodnes konajú svojvoľne, kde nezákonné akty, navyše nulitné, aplikujú ako účinné právne predpisy, nevykonávajú dozor nad zachovávaním zákonnosti postupu vyšetrovateľa a policajných orgánov, ale po dohode s nimi sabotujú ústavné zriadenie, za účelom prisvojenia si právomocí, ktoré im ústavné zriadenie nedáva, a útočia tak do ľudských práv a základných slobôd.
Právnych excesov (vybočenie z práva), sa urobilo na začiatku veľmi veľa, a namiesto zosúladenia nezákonného stavu so zákonom, zvolila Generálna prokuratúra, neskôr aj Ústavný súd, cestu zosúladenia zákonov s nezákonným stavom.
Nad zákon a ústavu vyhlásili vlastné stanoviská a rozhodnutia, znova vybočené z práva a zo zákona.
Preto aj každá ďalšia snaha o "nápravu", bez toho, aby sa v prvom rade napravil protiústavný stav založený generálnou prokuratúrou, že nezákonné právne akty hlavného hygienika sú účinné, a neskôr ústavným súdom, že sú dokonca všeobecne záväzné právne predpisy, je iba vytváraním ďalšieho problému, ktorý nás dobehne...
Na neprávosti nemožno budovať právo, pretože takto vznikne iba ďalšia neprávosť.
Pri uvedenej podpore krajských prokurátorov generálnemu prokurátorovi, bude ťažké stíhať jednotlivých zodpovedných prokurátorov, v prvom rade Generálnej prokuratúry, ako aj Krajskej prokuratúry v Nitre, a ostatných.
Tu nie som si tiež istá, že nápravu urobí SMER, pretože súčasná pomoc prokuratúry, v prípade ich predvolebného teroru Hamranom, je síce oprávnená, ale je to aj veľký záväzok. Takejto ochrany, akej sa dostáva SMERU, sa však nedostalo občanom, keď aj ich (!) polícia naháňala. Naopak, prokuratúra tento teror práveže (!) dozorovala.
Myslím, že SMER bude chcieť covidové krivdy napraviť, ale tak, aby sa nestíhali covidové zločiny, a nedotklo sa to zodpovednosti prokurátorov, sudcov, policajtov, a žiadnych úradníkov. Tým ani žiadnych politikov. Viem si tiež predstaviť aj vyhlásenie amnestie na tieto zločiny.
Preto je po týchto parlamentných voľbách pred nami ešte vážnejšia voľba - a to voľba PREZIDENTA REPUBLIKY. Je iba jeden kandidát, ktorý tieto zločiny nenechá bez trestnej a majetkovej odozvy... Štefan Harabin. Pokiaľ bude mať za sebou celý národ, a postaví sa do čela, situácia sa na Slovensku - v našej vlasti, napraví.
Tu na doplnenie uvediem, že kandidátku na prezidenta ohlásil už bývalý minister zahraničných vecí, diplomat, Ján Kubiš. Samé pekné prívlastky mu dávajú, a ja nepochybujem o jeho odborných kvalitách.
Minulý týždeň som ho prvýkrát postrehla, že mediálne kritizoval postup Hamrana (zrazu je dnes každý demokrat, a keď bili a zatvárali ľudí, tak tu bol len Harabin a ja), a dňa 19.8.2023, prostredníctvom TASR, vo svojom prvom avíze voči verejnosti uviedol, že chce byť občianskym kandidátom, a preto začal zbierať podpisy. Pretože - ako prezident chce prispieť k tomu, aby sa v budúcnosti neopakovali podobné vývoje situácie v krajine ako v tomto týždni... A ja sa pýtam - Covid v tejtokrajine nevadil...? Sledujte prosím detaily, ktoré sú na veciach podstatné. Viac k tomu netreba dodávať.
Život sa nám akosi zúžil do krívd politikov a vysokých štátnych funkcionárov, pričom covidové zločiny už viacej neexistujú. Všimli ste si..?
A prokuratúra Slovenskej republiky,
ktorá je na čele týchto zločinov,
sa dnes hrdo samoočistila
Užitočnú nadprácu tu urobil aj Ján Baránek (majiteľ prieskumnej agentúry Polis, publicista a politický analytik), ktorý vo svojom videu smerom k Hamranovi, vytasil: Varujem vás vy podliaci, neopovážte sa kriminalizovať generálnu prokuratúru, lebo veľmi tvrdo narazíte! A ja sa pýtam... Prečo Hamran (aj keď je to posledný na planéte opíc, ktorý by mal moje ľudské a odborné sympatie, a som na strane akýchkoľvek politikov, pokiaľ ich polícia účelovo, navyše pred voľbami, šikanuje a terorizuje), nemôže kriminalizovať generálnu prokuratúru? V podstate aj to (!) je úlohou policajných orgánov, pretože prokuratúra, teda prokurátori, nie sú imúnni voči zákonu.
Samozrejme, iná je "kriminalizácia" moja (vaša, a osôb súkromného práva), ako kriminalizácia iným orgánom verejnej moci, navyše tým, ktorý kriminalizovať môže a musí. Ale na základe zákona a spôsobom, ktorý určuje zákon. A tu (!) je problém.
Preto ozvať sa, ako "nedoučený obhajca", že neopovážte sa kriminalizovať generálnu prokuratúru, je nadpráca a budovanie kultu jej nedotknuteľnosti. Aj pre covidové zločiny. Kult je kult, ten už nepustí. Skoro by sa zdalo, že "obhajca" pracuje pre generálnu prokuratúru..., a našiel si v tejto policajno-politickej šarvátke svoje, na čom sa tiež zviezol.
No povedzte priatelia (ako hovorí ĽB), nie je milé, takto zrazu obhajovať "zločineckú organizáciu", ktorá nám zaviedla precedens, že pre "naše účely" je nezákonný akt účinný? Kde iba na tomto (!) základe, na tomto (!) precedense, sa mohlo a muselo dusiť celé Slovensko, a dali sa zatvárať ľudia za nezákonné konanie, pretože neplnili nezákonné opatrenia, o ktorých sama GP povedala, že sú nezákonné? No nie je úžasné vliezť "niekam" a stadiaľ zakričať - "neberte nám princeznú" a "Markízu si nedáme!"
Nie je zlé mať za "kámoša" GéPe-čku (ak máš možno sám za ušami) a tak trochen s tým aj Smer, keď už teda ide hore. Doteraz som nepočula od J. Baránka zastávať SMER, aj keď bol pred tým jeho sympatizantom, a potom zas nie, a teraz zas... jeden sa z neho nevyzná.
Odkazujem priateľovi Jankovi (možno už ale nie som priateľka, ups...!), že za žiadnych okolností netreba kričať, neopovážte sa kriminalizovať generálnu prokuratúru, pretože každý ju kriminalizovať môže, dokonca niekto aj musí. Ak (!) je k tomu zákonný dôvod, napríklad ten, o ktorom píšem v TRILÓGII.
Pokiaľ Hamran a spol. zneužíva svoju právomoc, znova je tu generálna prokuratúra, a tá nech konanie "skupinky" vyrieši. Ale vykrikovať z auta "neopovážte sa kriminalizovať generálnu prokuratúru", je riskantná hra v prospech jej "sebavedomia".
Ján Baránek označil predmetnú tlačovku prezidenta PZ Hamrana, za učebnicový príklad toho, keď sa nekompetentní hlupáci dostanú k moci a sú ňou opojení. A ja dodávam, že áno, ale rovnako je zlé, keď sa ozvú aj užitoční "obhajcovia", čo je učebnicový príklad toho, keď sa oportunisti dostanú k médiám, a sú nimi opojení. Takže najbližšie treba rovno zakričať - "ŽILINKU si nedáme!"
Kult nedotknuteľnosti štátneho úradu je veľmi nebezpečná vec! A rovnako je nebezpečné, aby sa mu užitoční občania klaňali...
Takto nám "KULT štátneho úradu" totiž vystrieda "KULT blázna". A znova a po X-tý krát - z kaluže do blata...
Čo Slovensko potrebuje, to nie sú popletené výkriky z áut, ale vyvedenie národa z tragédie nadvlády štátnych úradov nad občanmi, a zavedenie nadvlády občanov a Ústavy nad štátnymi úradmi.
Slovensko potrebuje správu štátu, na základe Ústavy a zákona,
nie vládu politikov nad občanmi, nad roveň Ústavy a zákona.
A vysporiadať sa zákonným spôsobom so všetkými zločinmi, ktoré verejní činitelia napáchali. Bez ohľadu na to, či je to Žilinka, Černá, krajskí prokurátori, Fiačan, alebo iní funkcionári štátu. Lebo inak.., ďalšia dekáda alebo už ďalšia "päťročnica", budú ďalšie výskumy, alebo iné huncútsva proti našim potomkom! Otázka potom nie je či, ale kedy... A že "precedensy" k tomu máme "výživné", to si buďte viac, než istí!
Takže začalo to r ú š k a m i … na základe nezákonných opatrení hlavného hygienika, požehnaných Generálnou prokuratúrou, čo sa týka formy aj obsahu, a vynucovaných aj policajným násilím, pod dohľadom Generálnej prokuratúry. Kruh zločinu sa uzavrel!
Vytvorili obraz pandémie... Bez tejto inscenácie by nepokračovalo ďalšie dejstvo. Druhým dejstvom bol odber buniek z tela. Elektronický zber informácií a údajov, a odber DNA. Tretím dejstvom bol výskum samotný. Pichanie experimentálnych látok do tela. Niekto placebo, niekto ostrá dávka. Dnes ľudia rad-radom chorľavejú a umierajú - na "záhadné" príčiny.
V 40-tých rokoch 20. storočia robili výskumy na ľuďoch v koncentračných táboroch. Čísla vytetované na predlaktí, a takto zozbierané informácie, sa spracúvali pomocou diernych štítkov spoločnosti IBM. O ďalšiu generáciu, v r. 2020-2022, sa pokračovalo vo výskumoch, ale už "v pohodlí domova". Máme predsa ľudské práva... Čísla v covid-pasoch, a takto zozbierané informácie, sa spracúvali pomocou digitálnych technológií IT spoločností. A umierať na Slovensku, sa už nikto nemusel báť.
"Mali by sme byť krajinou, kde sa ľudia nebudú báť zomierať", povedal zreteľne satan s maskou anjela, a ľudia ho vyniesli na najvyšší piedestál! A vôbec ho nepoznali... A jeho želania sa plnia a plnia... Ako aj vrecká tých, ktorí mu tú vetu vložili do úst. Lebo ona nebola brebtom, ale okultickým apelom.
Ako Július Fučík hovorí:
Lidé, bděte!
O konaní GENERÁLNEJ PROKURATÚRY SR a ÚSTAVNÉHO SÚDU SR a ich najväčom "PODVODE" na občanoch a na ústavnom zriadení, sa dočítate v TRILÓGII - PARALENÝ JUSTIČNÝ SYSTÉM NA SLOVENSKU.
Pochopíte, čo sa dialo, deje, a čo je potrebné, aby sa udialo..
Tieto všetky veci, a ďalšie - ako stopu našich dejín, ktorú pre naše deti a vnúčatá tvoríme, a ktorú nebude môcť nikto prekresliť, vydám v pripravovanej knihe. Kto máte záujem, pošlite mi prosím, na e-mailovu adresu: info@olpzs.sk, potvrdzujúcu informáciu v tvare predmetu správy: Trilógia - mám záujem. Do textu napíšte prosím aj Vaše telefónne číslo. Budem vás spätne kontaktovať.
*** *** ***
Moja publikačno-právna práca,
ako aj vysielanie na vlnách rádia Slobodný vysielač,
je zameraná pre našu spoločnosť,
aby fungovala na dohodnutých pravidlách,
nie na svojvôli štátnych úradníkov.
Cieľom je správa štátu občanmi, nie vláda štátu nad občanmi.
Iba s vašou podporou pôjde táto činnosť ďalej,
a na Slovensku zavedieme právny štát,
vrátime mu pokoj a prosperitu,
úctu k žene, k mužovi, a rodine s ich deťmi
Preto vás chcem osobitne požiadať
o finančnú podporu na túto činnosť, ak je možné aj pravidelnú, v rámci vašich možností.
Babka k babce, budú kapce, a právny štát.
Ide do tuhého...
Činnosť môžete podporiť ľubovoľnou čiastkou, ako darom,
na účte môjho Občianskeho združenia
OBČIANSKE ZDRUŽENIE
OCHRANA ĽUDSKÝCH PRÁV A ZÁKLADNÝCH SLOBÔD
JUDr. Adriana Krajníková
GENOCÍDA SLOVENSKÉHO NÁRODA 2020, I. diel.
O tom, ako na Slovensku začala totalita "ochrana verejného zdravia"
Knihu si môžete objednať kliknutím na obrázok,
prispejete tým na činnosť nášho OZ – Ochrana ľudských práv a základných slobôd
Pridaj komentár